26-12-2010, 10:15
|
|
|
חבר מתאריך: 20.01.09
הודעות: 1,144
|
|
כבר חצי שנה שחברת הסלולר מחייבת אותי בחבילת גלישה למרות בקשתי
לכולם,
לפני שבועות בשנה שעברה (לפני יותר מחצי שנה) הציעה לי נציגת שירות של אורנג' חבילת תוכן בחינם למשך חודש לרגל החג. הסכמתי. (ועשיתי זאת לכל המשפחה - 6 מנויים)
לאחר פחות מחודש, (נרשמתי למבצע ב11/5 אם אני לא טועה) ראיתי בחשבונית שחוייבנו במאות שקלים על כל חבילות התוכן.
התקשרתי לחברה, וביקשתי זיכוי על החיוב וגם ביקשתי לבטל את כל החבילות לכל הקוים.
לאחר חודש, מתברר שגם לא זיכו אותי וגם המשיכו לחייב אותי על חבילות תוכן (החיוב הפלילי הזה כבר הגיע ל1000 שקל כמעט)
התקשרתי שוב, ושוב ביקשתי זיכוי וביטול.
בקיצור - עד היום, כל חודש מחדש ממשיכים לחייב אותי על חבילת תוכן לקו אחד, למרות שכל פעם אני דורש שיבטלו ויזכו. וכל פעם נציג אומר לי לא יודע למה זה לא בוצע עכשיו אני מבצע את זה....
נמאס לי.
נמאס לי שחברת הסלולר תוחבת את ידה לכיס שלי ומוציאה כספים ככל רצונה באופן בלתי חוקי.
נמאס לי לרדוף אחריהם ולבזבז שעות ותסכול על העוולה הנפשעת הזו.
המקרה הנ"ל רק מצטרף לרשימה ארוכה של מקרים נוספים, של גזילה נפשעת, אם לא מכוונת, של חברת הסלולר, בשיטת ה "אין לנו מה להפסיד: ישים לב - נזכה (וגם זה אחרי מסכת ייסורים ארוכה), לא ישים לב - הרווחנו.
(ואני יכול לומר בוודאות של 100%, אם אני לא הייתי עוקב אחרי כל זה ההורים שלי לעולם לא היו שמים לב והיו משלמים את כל אותם אלפי שקלים)
לצערי אין לי את מספרי הפניה של כל אותן הפניות, אבל אני יודע שהשיחות אמורות להיות מוקלטות.
האם יש עילה לתביעה על המקרה הנ"ל או שאני צריך להמשיך ולספוג את זה?
והאם הפיצויים האפשריים שווים את הטרחה?
תודה רבה
|