18-11-2010, 10:27
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי efekt
אגב, למה כל מכשיר שונה שיוצא חייב להיות "אנטי-אייפון"? מלבד מערכת שיווק משומנת היטב של Apple, ממתי האייפון מהווה איזו שהיא אבן בוחן של משהו בשוק הסלולר הישראלי (והעולמי בכלל)?
|
ענית על השאלה שלך בעצמך.
אם תבדוק את כמות הכתבות והסיפורים בכלי התקשורת לגבי מכשירים סלולריים, תגלה ששלושה מתוך כל ארבעה סיפורים\מאמרים\כתבות - מתייחסים, ישירות, לאייפון של אפל.
מערכת השיווק המשומנת של העריץ התפוחי משתמשת בפרסומות סמויות מאוד מאוד בולטות בכלי התקשורת. אי לכך, כאשר מוצג לפתע טלפון ללא אפליקציות, ללא מסך, ללא כל הדברים שיש בכל טלפון סלולרי מחמש השנים האחרונות הוא מוכרז, באופן פרסומי לחלוטין, כ"אנטי אייפון"....
עכשיו שים לב (בכתבה של מעריב על הטלפון הזה) למשפט הבא, ההדגשה, כמובן שלי: "אפליקציה" שהמכשיר דווקא כן מציע היא אנשי הקשר - למכשיר יש תא בחלקו האחורי בו מוחבאים מחברת קטנה ועפרון, המאפשר לרשום את פרטי אנשי הקשר. מעניין שחידוש כזה לא הגיע דווקא מאפל - חוד החנית בכל הנוגע לאפליקציות.
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים
נערך לאחרונה ע"י MS_Rogue בתאריך 18-11-2010 בשעה 10:41.
|