13-10-2010, 00:27
|
|
|
|
חבר מתאריך: 11.08.08
הודעות: 327
|
|
אני לחלוטין לא חושב כמוך, נכון שאתה בן 23 אבל ממה שניתן להסיק מתגובתך היא שאתה פשוט לא מעודכן..
הנוער היום מגיל 19 ומטה (כל אלו שהתחילו עם ההתפתחות האדירה מייספייס ,שין1, מקושרים, מסנג'ר ,יוטוב ,טוויטר ,פייסבוק וכדומה) ואני נכלל בו, משתמש במדיה החברתית כגון הפייסבוק באופן מסיבי, ואפשר להשתמש במדיה החברתית הזו למטרות רבות החל מפרסום - שיווק ועד ל- שימוש בשימושים משפטיים, בגלל הפופולריות שהפלטפורמה הזו 'תפסה' היא משמשת כלי מאוד נוח לשם גיוס ע"י קבוצות לשם פעילות פוליטית מסוימת, להוכחות משפטיות כפי שרואים היום בלא מעט מקרים, לשם פירסום חברות ושיווק מוצרים, ובין היתר ללוחמה פסיכולוגית וגם כמו במקרה הזה לשם עידוד מוטיבציה בציבור יעד (נוער שקרוב לגיוס) ושיתוף מידע באופן יעיל ומהיר.
ולכן אני רואה בשימוש בפלטפורמה הזו יתרון אדיר משום החשיפה המיידית והרחבה שהמוצר (במקרה זה זרוע היבשה) מקבל ויש ברשת החברתית בכללי עוד המון ,המון יתרונות..
אך אני אציין שהחיסרון העיקרי שקיים ברשת זו הוא חוסר פרטיות- ב"מ ולכן זה כל כך חשוב לפקח היטב על השימוש בפלטפורמה הזו (פירסומים/ תמונות בקבוצות שנוגעות לצבא וביטחון, ובפרופילים אישיים).
וחברות רבות הבינו את הפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות למשל- בזק שמקבלת השראה מההצלחה האדירה של חברת ההפקות הפרטית של אשטון קוצ'ר (שבימים אלה מתארח בארץ במסגרת כנס אקספו לעסקים) שעושה שימוש מאסיבי ברשת הטוויטר ולרק בחשבון האישי של קוצ'ר רשומים כ-3 מיליון עוקבים.
_____________________________________
Impossible is Nothing
|