23-06-2010, 01:28
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל_היום
א. לא טענתי שאסור, טענתי שהן מחוייבות להודיע.על שינוי נתיב, הוספת נחיתת ביניים, ושינוי שעת הטיסה לא.
|
אני בכלל לא בטוח שיש כזה חוק שאומר שהחברה מחוייבת להודיע לנוסע במקרה של שינוי ציוד.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל_היום
ב. ל 777 יש יחס הספק / משקל יותר טוב מה 747, ובכל זאת הזקן זריז יותר, וגם יחיה הרבה יותר.
|
א. כשמדברים על מנועי סילון נהוג להשתמש במושג "דחף".
ב. בוא נבדוק יחס דחף\משקל של 747-400 מול 777-300ER במשקל המראה מירבי, עם המנועים הכי חזקים שניתנים להתקנה בדגם הספציפי:
747-400:
משקל המראה מירבי: 875,000 ליברות
דחף מירבי(בסה"כ, כל ארבעת המנועים ביחד): 253,200 ליברות
יחס דחף משקל: 0.28
777-300ER
משקל המראה מירבי: 775,000 ליברות
דחף מירבי (בסה"כ, שני המנועים ביחד): 230,000 ליברות
יחס דחף משקל: 0.29
ל 777-300ER יש יתרון מזערי ביחס הדחף משקל, ועדיין ה 747-400 מסוגל להגיע למהירות גבוהה יותר. מהירות שיוט מירבית בכל סדרת ה 777 היא 0.89 מאך בגובה 35 אלף רגל, בעוד ה 747-400 בעל מהירות מירבית של 0.92 מאך באותו הגובה. הסיבה לכך, אני חוזר, אינה נעוצה בלבד במנועים אלא (בין השאר) גם בצורה האווירודינמית של הגוף.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ישראל_היום
רק לא הבנתי: יש כאן הוראת השבתה מיידית, או רק רק בדיקה יסודית בכניסה הקרובה לטיפול מקיף?
|
ברגע שה FAA יוציא הודעת קירקוע גורפת (מה שמאוד סביר להניח שלא ייקרה בשל מגוון הדגמים מסדרות ייצור מגוונות שנמצאים בשירות כרגע) אז תיהיה השבתה.
עד אז יבדקו לעומק מטוסים אחרים מאותה סדרת ייצור (ולאחר-מכן מסדרות אחרות). אם ייראו שהבעיה היא מקומית בסדרת ייצור כזאת או אחרת בואינג תוציא כרגיל bulletin לכל חברות התעופה הרלוונטיות.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 23-06-2010 בשעה 01:32.
|