08-04-2010, 20:04
|
|
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
|
|
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
|
|
|
1-800 היה חינם גם מהסלולר עד לתקופתה של שרת תיקשררת אחת שהשקיעה אצל הספר יותר מידי וכשהגיעה לרגולציה כבר לא נשאר לה כח לחשוב ולהבין שתפקידה הוא להגן על הלקוח ולא על החברות הגדולות ששולטות בתחום התקשורת הסלולרית.
בתקופת אותה שרה התחוללו עוולות נוספות שפגעו בצרכנים והכניסו כסף לכיסי החברות.
טענת המפעילות הסלולריות הייתה שאמנם בעל המספר בבזק שמקבל את השיחה נושא בעלות השיחה הנכנסת אבל הוא לא משלם להם את עלות ה"זמן אוויר" ואת עלות "דמי ההשלמה" שהם נאלצים לספוג ולכן אין לחייב אותם לשאת בעלויות אלו.
אם אני זוכר נכון הטענה שלהן התקבלה גם בבג"ץ.
כמו שאפשר לראות, היום מדיניות משרד התקשורת (שני השרים, הקודם והנוכחי) הינה הפוכה והחברות מתמודדות עם מצב שהן אלו שצריכות לפתוח את הכיס כשהצרכן נהנה מזכויות (ניוד מספרים, קיצור תקופת ההתחיבות, מספרי חינם, רכישת מכשירים שלא מותנית ברכישת מסלול ולהפך, הפעלת מכשירים שנקנו מחוץ לחברה, קבלת זיכוי בזמן אוויר גם אם לא רכשת מכשיר מהחברה ועוד ועוד)!
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il
|