21-03-2010, 11:11
|
|
|
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
|
|
קצת מאוד
וכמו כן סידור שלהערכתי יחזיק מעמד זמן מאוד קצר.
לתורקיה מדיניות מאוד "טורקוצנטרית" בניהול שמיה מבחינת נוכחות חברות תעופה. לחברות ישראליות אין סיבה כלכלית להסתבך עם הבירוקרטיה הדרקונית התורכית, שגם די מנסה לבעוט אותם בכוח (ותמיד אפשר לעשות כמה קונצים בגלל מאבטחים, וככה לדפוק כמה טיסות ולגרום כאב ראש והפסדים). פה זה אמנם הסדר קוד-שר (מה שאומר שאל על לא תרוויח יותר מדי, מקסימום "תשים רגל" בשביל להגדיל ניצולת טיסות לחברות או נוסע מתמיד), אבל עדיין משהו שהכדאיות שלו גבולית.
ובל נשכח שטיסות איסטנבול הסדירות הן פחות "דיל סופ"ש" והרבה יותר הלג הראשון של קונקשן... כל אנשי צה"ל/משהב"ט/תע"ש/רפא"ל וכו' שנוסעים למדינות שמהן בא בוראט ודומיו, עושים את זה דרך אטאטורק...
_____________________________________
.
|