בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי A.V AM שמתחילה ב "מישהו יודע משהו לגבי החומר שיוצא ממטוסים לאחרונה בכל העולם ומי נותן את ההוראה"
גורמים רשמיים בשבדיה מודים ש'כמטרייל' רעילים (שובלי ריסוס כימיים) זה דבר אמיתי, לא תיאוריית קונספירציה פרועה
“פסי ערפל לבנים, ארוכים, כמו ענן שנמתח בשמיים הכחולים ע”י מטוס לא מסומן, אינם שובלים רגילים” אמרה יו”ר המפלגה הירוקה השבדית פרנילה האגברג, כפי שדווח בעיתון השבדי Katrineholms kuriren. האגברג היא המנהיגה הפוליטית המשמעותית הראשונה, שמעלה את הנושא ואף הודתה בפומבי ש-
”למעשה, שובלי הענן הבלתי רגילים האלה, שהם בעלי אפיונים שונים משובלי תעופה רגילים, הם תערובת רעילה של כימיקלים, וירוסים ומתכות שנהוג לכנותה 'כמטריילס' ”.
לפי האגברג, הריסוס הוא פעילות משותפת ומאמץ מכוון של ה- CIA ו-NSA (המשמר הלאומי) וכן הממשלה השבדית בתחומה, להתאמת התנאים האטמוספיריים ע”י ריסוס ארוסול (aerosol). בתוך התערובת “המסוכנת” הזו של ארוסול ישנם סוגים שונים של כימיקלים, וירוסים, שבירים ויראלים ומתכות כמו אלומיניום ובריום, שכבר הוכח שהן נצברות במאגרי המים והשמנים ברחבי העולם.
שובלים רגילים שנוצרים בעיקר מאדי מים ומתאדים במהירות לאחר יציאתם ממנועי מטוסי סילון, שונים מכמטריילס, שבהדרגה ממלאים את כל השמיים בערפל לבן. הוידאו הבא, שהופק ע”י FreeTruth Show, תוכנית רדיו שמשודרת ביו-טיוב, מכיל תמונות של כמטריילס אופיינים והמראה שלהם בשמים:
“נהדר לראות פוליטיקאי מביא את זה לתשומת הלב הציבורית ועוזר לעלות את האמינות של הנושא הזה בזרם המרכזי” כך כותב וויבס (JB Vibes) באתר the Intel Hub, על ההודאה הציבורית של האגברג, שעוד לא היה לה תקדים. “לרוע המזל” הוא כותב “זו בעיה פוליטית שדורשת פתרונות רבים שאינם פוליטיים”.
ריסוס השמיים כדי לשמור על העולם?
מעניין שהאו”ם (UN) ומספר גופים מטעם קרנות של ביל ומלינדה גייטס הוכרחו להודות לאחרונה, שריסוסים כאלה אכן מתרחשים ושהמרכיבים הנפלטים אינם שובלי סילון רגילים. התשובה לשאלה מדוע מרססים כמטריילס היתה בכדי לשמור על כדור הארץ מהתוצאות של “ההתחממות הגלובאלית”, נושא שנמצא תדיר ברקע ומשמש פעמים רבות כהצדקה להצעות חוק מוזרות, כך עפ”י תיאוריה אקולוגית פסיאודו-מדעית.
במקרה של הכמטריילס, חסימת השמש בכדי להוריד את הטמפרטורת הממוצעות ולשנות במכוון את דפוסי מזג האוויר ובכך לאזן את התופעה הידועה של המסת הקטבים, הכל משמש כתירוץ ללגיטימציה של זריעת השמיים בשפע של רעלים. והאגברג מבטיחה שאם תבחר מחדש תמשיך להאבק במאמצי ריסוס הכמטריילס במדינתה.
היא אף טוענת שהושלתה ע”י הממשלה השבדית.
מומלץ לראות את הסרט הדוקומנטרי: “what in the world are they spraying?” (“מה לעזאזל הם מרססים?” –
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי A.V AM שמתחילה ב "מישהו יודע משהו לגבי החומר שיוצא ממטוסים לאחרונה בכל העולם ומי נותן את ההוראה"
אני מאוד מצטער לאכזב אותך, אבל מדובר בשני דברים שונים:
בהודעה שפותחת את האשכול נראים פשוט שובלים. בתנאים מאוד מסויימים (שילוב ספציפי של טמפרטורה, לחץ אוויר ולחות יחסית) אוויר חם היוצא מהמנועים פוגש את האוויר הקר - ומתעבה לעננים.
בתגובה שלך (זאת בה צרפת צילום מתוך המטוס) מדובר בשפיכת דלק. במקרי חירום כאשר מתעורר צורך לחזור לנחיתה, ומשקל המטוס גבוה ממשקל הנחיתה המירבי המותר - הטייסים זורקים דלק עד שמשקל המטוס יירד מתחת למשקל הנחיתה המירבי וכך המטוס יוכל לנחות בשלום.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "אני מאוד מצטער לאכזב אותך,..."
ציטוט:
במקור נכתב על ידי DeepSpace
אני מאוד מצטער לאכזב אותך, אבל מדובר בשני דברים שונים:
בהודעה שפותחת את האשכול נראים פשוט שובלים. בתנאים מאוד מסויימים (שילוב ספציפי של טמפרטורה, לחץ אוויר ולחות יחסית) אוויר חם היוצא מהמנועים פוגש את האוויר הקר - ומתעבה לעננים.
בתגובה שלך (זאת בה צרפת צילום מתוך המטוס) מדובר בשפיכת דלק. במקרי חירום כאשר מתעורר צורך לחזור לנחיתה, ומשקל המטוס גבוה ממשקל הנחיתה המירבי המותר - הטייסים זורקים דלק עד שמשקל המטוס יירד מתחת למשקל הנחיתה המירבי וכך המטוס יוכל לנחות בשלום.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
שלום,
מה לגבי הציטוט
"מעניין שהאו”ם (UN) ומספר גופים מטעם קרנות של ביל ומלינדה גייטס הוכרחו להודות לאחרונה, שריסוסים כאלה אכן מתרחשים ושהמרכיבים הנפלטים אינם שובלי סילון רגילים. התשובה לשאלה מדוע מרססים כמטריילס היתה בכדי לשמור על כדור הארץ מהתוצאות של “ההתחממות הגלובאלית”, נושא שנמצא תדיר ברקע ומשמש פעמים רבות כהצדקה להצעות חוק מוזרות, כך עפ”י תיאוריה אקולוגית פסיאודו-מדעית."
כמו כן מה לגבי הוידאו של אתר אמת אחרת המסביר את ההבדלים בין שני הסוגים,
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי A.V AM שמתחילה ב "מדוע לא התייחסת לנושאים הבאים ?"
אין למה להתייחס. מי שרוצה להאמין במשהו ימשיך להאמין בו, גם אם יוסבר לו שהוא מאמין בשטויות.
הווידאו שצירפת שסופר את המטוסים - באמת שהם יכלו להתאמץ יותר על מנת שהוא ייראה פחות "מעובד"...
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
DeepSpace - לא מדובר בעיבוי, שכן הוא נעלם תוך מספר רגעים,
לגבי שפיכת דלק לקראת נחיתה - נראה לי תמוהה שכל יום עשרות מטוסים שופכים דלק מעל אזורים מיושבים.
אני זוכרת שבמטסים של יום העצמאות השובלים נעלמים בתוך מספר רגעים, כאן מדובר על כמה שעות טובות.
בארהב התופעה מאוד מאוד נפוצה, בהתחלה חשבתי שמדובר בשובלים של מטוסי אימונים, אבל זה התחיל להיות מוזר מידי בכל זאת מה ההגיון לעשות אימוני טיסה כמעט כל יום מעל ערי תיירות מיושבות מאוד..
_____________________________________
שיהיה יום נפלא.
עשוי להכיל בוטנים, חלקי אגוזים, סרקזם, אירוניה, ואף ציניות