14-04-2012, 22:16
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.06.06
הודעות: 7,595
|
|
רגע, רגע, רגע... הלקוח עצמו אומר שהוא יצר קשר עם החנות ביום האחרון של האחריות ובמקום לרוץ להביא להם את הכונן כדי שהם יקבלו אותו לתיקון/החלפה הוא בחר לשלוח את זה ככה שזה הגיע לחנות אחרי שהאחריות כבר לא הייתה בתוקף.
יש מקרים, למשל בזיכרונות קינגסטון, שהחנות מקבלת מהיבואן/מהיצרן אחריות לכל החיים והיא (החנות) בוחרת לתת ללקוחות שלה אחריות מוגבלת (למשל ל3 שנים) שזה אומר שאם החנות תרצה אז היא תוכל לשלוח את הזיכרון ליבואן/יצרן גם אחרי אותם 3 שנים והלקוח יקבל חדש (או על המקום או אחרי שהיבואן/יצרן ישלח להם זיכרון חדש).
בכוננים קשיחים אין דבר כזה. החנות נותנת ללקוח X זמן אחריות כי גם היא קיבל מהיבואן/מהיצרן X זמן אחריות ככה שאין לחנות, עם כל הרצון הטוב, אפשרות לשלוח את הכונן לתיקון/להחלפה אחרי תקופת האחריות (אפילו אם עבר רק יום אחד). אם החנות תתן ללקוח כונן חדש זה אומר שהיא מפסידה את הכסף שהיא שילמה עליו כי היבואן/היצרן לא יתקן או יחליף לחדש את המוצר הפגום שנגמרה לו האחריות.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י צ'נדלר בינג בתאריך 14-04-2012 בשעה 22:18.
|