לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 26-11-2009, 18:19
  AnneLapkin AnneLapkin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.09
הודעות: 1
The facts
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי roli_bark שמתחילה ב "אמיר תירוש - בוגר ח"א לשעבר - נהרג בתאונת טיסה במדינת ניו-יורק"

Good morning and let me apologize in advance for the use of English. I do not have a Hebrew keyboard at my disposal at this moment, but I would like to replace the mistakes that have been posted here with the correct facts.

I am Amir's wife of 30 years. He served in the IAF, but was not a pilot (for many years, my oldest son, when asked what he would like to be in the army, would say "nefel tayis - just like my father"). He finished his service in Agaf Kashlatim.

He always loved flying and got his pilot license in the 1990s. He was rated for IFR, complex single and multi-engine and ATP. He was a thoughtful, careful and methodical pilot (as those of you who flew with him can attest) with many hours of experience.

He experienced a catastrophic engine failure on a routine recreational flight in the Hudson Valley and declared an emergency. He was diverted to the nearest field, but geography was against him and he went into the trees about four miles south of the field. I am sure he was working until the last minute calmly and without panic. He experienced severe injuries to the head and died on impact.

He was much loved by me and by his three children and we will will miss him forever.
Anne
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 27-11-2009, 11:55
צלמית המשתמש של roli_bark
  roli_bark roli_bark אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.07.06
הודעות: 923
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי 504 שמתחילה ב "המטוס היה די ישן, בן 35 שנה,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי 504
המטוס היה די ישן, בן 35 שנה, שנת יצורו היא 1974.

וזה לא מרמז דבר על מצב המטוס, ועל כשירות הטיסה שלו (Flight Worthiness) !

בניגוד למכונית בת 35 שנה, ברוב המטוסים מסוג זה ומשנת ייצור ישנה, המנועים בד"כ מוחלפים, מכלוליי גוף קריטיים נבדקים, ואם יש צורך - משודרגים או מוחלפים, והאוויוניקה משודרגת לרוב - הם אינם מקבלים חותמת כשירות טיסה מטכנאי (מוסמך FAA) עד שהם לא נבדקים טיפ-טופ מראש ועד זנב.

ובקיצור, אני לא מאמין שהסיבה לתאונה היתה קשורה להיותו משנת ייצור ישנה. היה פה שילוב של תקלת מנוע קטסטרופלית + נתיב טיסה לא הכי מוצלח (מעל יער צפוף), שלא איפשר נחיתת אונס עם השרדות סבירה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:51

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר