13-01-2008, 06:10
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי אליהו ר
. חוץמזה, אני אומר שוב - תחושתם האישית של שני טייסי קרב מובילים - אם כי בדרג דיניים באותו זמן - ביחס לאותו בחור שסירב ללכת לפאנטומים, היא מדד השטח האמין בעיני לעניין.
יום טוב,
אליהו
|
לפי המבחן הנ"ל אז כיום אין בכלל מה לדבר, לא תמצא בשטח היום טייס קרב, ובוודאי בכיר שיגיד לך שטייסי התובלה הם לא קרביים... אז במבחן השטח היום הם קרביים בהחלט, גם אם לפני 40 שנה אשר שניר וספקטור חשבו אחרת......
לגבי הערתו של טל,
טל מעוות את מבחן הסיכון שאותו העלה, כי להבדיל מנהג תובלה (שמבחינתי קרבי בהחלט אבל זה דיון אחר..) טייסי התובלה מסתכנים באופן די קבוע בדיוק כמו "הלוחמים" (מערך הקרב במקרה הזה)..ולעיתים אפילו יותר....
בכל הגדרת לוחמים שאתה תבחן : סיכון, "אומץ", זירת הפעילות וכו' בכל מבחן הם עומדים בשווה לכל מי שאתה והקונצנזוס מגדיר לוחם. המבחן היחיד שהם לא עומדים בו, הוא מבחן עוצמת כלי הנשק, לרוב (וגם זה לא תמיד)..הם לא חמושים, אבל המדד לקרביות הוא גודל כלי הנשק, אזי הלוחם הבודד של הסיירת העלומה שמשתמש באקדח או איזה רובה זעיר הוא יחסית גובניק ואילו מפקד סוללת חץ הוא הכי קרבי בצה"ל..
אמיל
_____________________________________
!Ya Gotta Believe
|