21-09-2009, 00:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
צר לי לאכזב אותך, אבל הת"ש של נהגי בט"ש הוא לא כזה מדהים (הם לרוב ישנים בחדר ממוזג ופטורים ממשימות כמו שמירות ומטבחים - אבל יש לזה סיבה שהם צריכים להיות עירניים כל המשמרת. מעבר לזה התנאים שלהם לא יותר טובים) היציאות שלהם מאוד תלויות בכמות הנהגים שיש וכך גם כמות המשמרות שלהם - זה יכול להיות מאוד טוב לפעמים, אבל זה גם יכול להיות טחינה רצינית... כמו בכל תפקיד אחר בצבא.
בקשר לאקשן - אולי רואים הרבה אקשן (תלוי מאוד בקו ובתקופה) אבל לא ממש לוקחים בו חלק (אם לוקחים זה רק כי המפקד נותן, למרות שהוא לא אמור) נהג צריך להישאר ברכב כל הזמן.
בקשר למעבר לתפקיד - זה לא כל כך פשוט, טופס 55 כמעט תמיד לא יעזור, זה לא קשור לתותחנים, זה קשור לזה שטופס 55 מיחידה קרבית כמעט ולא מתקבל אלא אם אתה מגיש אותו כדי לעבור ליחידת התנדבות (זאת אומרת, לצאת לגיבוש). בנוסף יש את הבעיה שאתה כבר מסיים טירונות, זאת אומרת שמעבר לתפקיד אחר דורש פסילת מקצוע, דבר שלא ממהרים לעשות.
אתה כן יכול לבקש להיות נהג ביחידה שלך, אם אתה גר קרוב למסו"ל שלך ייתכן והוא ירצה אותך בתור הנהג שלו (בתנאי שאין לו נהג או שהוא משתחרר בקרוב) ואז גם תהיה הנהג בחפ"ק שלו, כמו כן עקרונית אפשר לעשות רשיון על האמר ואז להיות נהג סיורים בשטחים וגם יש האמרים בזמן שהסוללה עם התותחים. אתה צריך לבקש את זה מהמפקדים שלך, אל תצפה שיסכימו כבר עכשיו וגם מאוד יתכן שאין צורך בעוד נהגים (אם כל ההקצאות כבר מיושמות). אפשרות נוספת היא להיות נהג בגדוד, אבל לרוב מדובר בנסיעות מנהלתיות.
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|