26-06-2009, 16:19
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 21,076
|
|
זו לא הנקודה, למרות שאני מבין את מה שאתה אומר ויש בזה משהו.
הנקודה היא שהוט היא חברה ש"הופכת כריות". למה הכוונה?
כמו עקרת בית עצלנית שיש לה כתם בספה, במקום לנקות, הופכת את הכרית.
הוט לא משקיעה בצרכן, לא משקיעה בתכנים, יותר קל לה להשקיע בלוגואים לערוצים זמניים,
בזמנו הושק ערוץ הוט GOLD שהיה אמור להיות "ה"ערוץ לכל הסרטים החדשים,
אלא שבחודשים האחרונים, הערוץ חזר בהדרגה להיות כמו אחיו האומללים,
כערוץ שמשדר ברוב רובו סרטי ב' וג', וסרטי א' לעוסים וישנים - מדי פעם, בעיקר בסופי שבוע,
מבליח הערוץ מהתרדמת שלו ומשדר סרט שעוד איכשהוא מוגדר יחסית חדש.
עכשיו העבירו את התכנים שהיו שייכים להוט GOLD הישן, ל"הוט" SUMMER,
שוב, מדובר בהזזת משאבים, ספינים זולים, מיחזור לא מוצלח והכל באמצעות לוגואים חדשים וחסרי תוכן ממשי.
החברה הזו לא שינתה כלום, ורק הולכת ומתדרדרת עם השנים,
ה"פתיחה מחדש" של ערוץ 3, וכל הערוצים החדשים שהם בעצם חלוקה מחדש של אותם תכנים משעממים,
היא בדיוק מה שעומד מאחורי הערוצים ההזויים האלה שצצים מדי פעם, ערוצים שבעצם
נועדו לסנוור את הלקוחות ה"פחות חדים" שלהם, ולשדר להם תחושה שהם מקבלים תכנים חדשים,
שכמובן, זה שקר אחד גדול - כי כל מה שהוט עושה בעשור האחרון, זה מיחזור מתחכם ולא מרשים בעליל....
|