04-05-2009, 08:29
|
|
|
חבר מתאריך: 24.04.07
הודעות: 5,959
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "סקופ בלעדי לפרש - כיצד אוראנג' מערימה על לקוחותיה"
גם בספקית אינטרנט עושים את זה
לחבר של אבא שלי נגמרה ההתחיבות לספק אז התקשרו אליו ממחלקת מכירות והציעו להמשיך את המנוי ואפילו לשדרג אותו באותו מחיר ולהוסיף אנטי ווירוס חינם, הוא לא הסכים לשדרג ולא רצה את האנטי ווירוס חינם.
כשהוא התקשר אחר כך למוקד התמיכה כדי לברר מה היא מהירות הגלישה שלו, אמרו לא ששדירגו את מהירות הגלישה בתוספת מחיר לא קטן והוסיפו למנוי 2 אנטיווירוסים במחיר של 23 שח לחודש.
בסך הכול, כל השדרוג הכפיל את מחיר המנוי הכללי, כל זה ללא הסכמתו וללא ידיעתו.
ככה זה שעל מוקדני המכירות אין בקרה והמשכורת שלהם מורכבת רובה מבונוסים על כמות מכירות, כנראה שזה אינטרס סמוי של החברה שסומכת שיש לקוחות מפגרים שלא ישימו לב לחשבונית שלהם ( שגם אותה הם לא מקבלים אלה יכולים לראות רק באתר הבית של החברה )
|