09-04-2009, 20:33
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 941
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
אנו מדברים על מטוס שהוא יציב אווירודינמית.
היכן פנית ב 60 מעלות?
מהיכן יגיע העילוי ב 90 מעלות? איך יש אפשרות שהמטוס "יעלה"?
לגבי פניה אופקית או אנכית - אני שואל מה עדיף במצב המוחלט, כפי שתואר בשאלה בתחילת האשכול.
גם לגבי השאלה השלישית שלי, היא מתייחסת להסבר שלך שהתייחס לשאלה הפותחת את האשכול.
|
60 מעלות ביצעתי מעל אזור אימון 8.
עילוי נוצר מהכנפיים, עקב לחץ רב של אוויר מתחת הכנפיים אשר מרים (ועוד כמה דברים, זה מעניין מאוד מומלץ לקרוא), ב90 מעלות הכנפיים לא יכולות ליצור עילוי, ולכן אם אתה רוצה לטפס בגובה, תצטרך להתחיל ממצב של טיפוס את הפניה ל90 כיוון אבל אז זה יהיה 90 בזווית של טיפוס, בהנחה שאתה נשאר בפנייה של 90 מעלות ולא מתזז פה ושם, לא תוכל לטפס במצב הזה לאורך זמן ומהר מאוד תמצא את עצמך בדרך למטה וכנראה בסחרור.
בשאלה ההתחלתית באשכול, נשאלת השאלה מה תיהיה הפנייה כך שיהיה ניתן לבצע "פרסה" בלי להתחשב בגובה ובמהירות, אז התשובה לכך היא פנייה בת 90 מעלות, פנייה כזאת לא נעשית בתעופה האזרחית אלא אם יש מקרה חירום.
בקשר לשלישית, אתה שואל האם הייתי מבצע את הפנייה בצורה אחרת אם הייתי באחת מהמהירויות הללו?
תראה, יש הרבה גורמים שנכנסים פה, (בהנחה ולא מתחשבים בגובה ובמהירות (שאאבד\אצבור), יש גם את כוח ג'י, אם יש נוסעים במטוס, מטען, תלוי בטייס, זה גם תלוי במגבלות של המטוס וכו'..
_____________________________________
Bad Spellers Unite!
|