לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 17-02-2009, 23:00
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,996
מצאתי את הכתבה
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי amirsgv שמתחילה ב "טרם מצאתי את הסיפור בבטאון"

הגיליון של נובמבר 1985, "דף בספר הטיסות", כתבה בשם "למטוס נשמה משלו".
מסתבר שהנטישה מעל הים הייתה כורח - לאחר שהדלק אזל בפעם הראשונה הוא תודלק במיכלית (buddy refuel) מהטייסת ברמת דוד. לאחר שהדלק אזל בפעם השנייה (במהלך כמה נסיונות נחיתה ונסיונות שחרור ב-G גבוה של הגלגל התקול) אזל שוב הדלק. מיכלית של "הנמרים" הוזנקה מחצרים אבל במהלך המפגש לתדלוק כבה המנוע. מן לא נטש מעל הים אלא גלש עם המטוס לכיוון עתלית, ונטש לאחר מעבר רצועת החוף בגובה 6000 רגל.
המטוס, מאחר והיה ריק מדלק, לא נדלק או התפוצץ אלא גלש לנחיתה. לא ניתן היה להשמישו אבל השתמשו בחלקיו כחלקי חילוף.
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:47

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר