01-03-2008, 13:19
|
|
|
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 69
|
|
הכי טוב
שתשים את המנוע במרכז, ככה תפתור את הבעיה של האיזון.
יש מנועים חשמליים מספיק חזקים בשביל זה עם סוללות נטענות, אז עדיף לך לא להסתבך עם מנוע בנזין.
מה שכן תצטרך לדאוג זה לחזק את המבנה הכללי של הקורקינט, הוא לא נבנה בשביל להחזיק את כל זה.
אתה יכול לחבר לידית כיוון את הבקר למנוע (יותר נוח מרגלית לדעתי), ולשים שם מפסק התנגדות (לא רק ON-OFF) וככה, מבחינת נסיעה, תהיה לך הרבה יותר שליטה במהירות.
דבר אחרון, אם אתה מתכוון להגיע למהירויות של 25+, כדאי שתחשוב על בלם. לעצור עם הרגל במהירויות כאלה יכול להיות לא הכי בטיחותי...
אגב מבחינת חוקיות, כל מכשיר חשמלי בארץ עובר אישור של מכון התקנים, אחרת הוא לא חוקי.
באשר לקורקינט שאתה בונה, עד כמה שידוע לי היו כמה דגמים שמכון התקנים פסל כי לא היו בטיחותיים.
אז אם תצליח לבנות אחד כזה קח בחשבון שהוא לא יהיה חוקי...
נערך לאחרונה ע"י STKworld בתאריך 01-03-2008 בשעה 13:23.
|