05-02-2009, 22:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.06
הודעות: 13,563
|
|
מחוויותיו של עוזר הוראה (או במקרה זה - עוזרת הוראה)
אז אחרי שהוסרו איומי השביתה של הסגל הזוטר, התחיל לו הסימסטר בשמחה וששון. מהמזכירות הודיעו לי שיש מעל 20 סטודנטים בקורס, מה שאומר שתי קבוצות מעבדה.
מתחילים.
כבר במעבדה הראשונה - הרצאת מבוא. בניגוד למעבדות אחרות בהמשך הסימסטר, ההרצאה ארוכה.....
זה מוזר לתרגל קורס שמעולם לא עשיתי. אני מגיעה למעבדות, כשבתכל'ס אני יודעת בגדול מה הם צריכים לעשות, אבל ממש לא לפרטי פרטים....
במעבדה אנחנו שלוש. האחראית האקדמית, אני והטכנאית. לטכנאית יש מנהג מעצבן לא לתת לי לדבר. היא חושבת שהיא צריכה לתת הסברים על כל דבר קטן. בשלב מסוים בסימסטר הסטודנטים מתחילים להסתלבט עליה. בצדק.
השנה הנהגתי דבר חדש - בתחילת כל מעבדה יש בוחן קצר. ככה הסטודנטים מגיעים מוכנים למעבדה. גם דוחות הם מגישים בסיום כל נושא - ככה יש לי פחות לבדוק.
באיזשהו שלב גיליתי שהדוחות זהים בין די הרבה סטודנטים. "שטפתי" אותם ואמרתי שלא יעליבו את האינטיליגנציה שלי. גם אני הייתי סטודנטית לא כ"כ מזמן, אני יודעת איך זה עובד.... שלפחות ישנו טיפה את הניסוח של מה שהם מעתיקים....
ועכשיו - סוף סימסטר. לחבר מבחן של 25 שאלות אמריקאיות זה לא פשוט בכלל, אבל די נחמד
היום היה שעור חזרה לפני מבחן. ביום שני אני אדע עד כמה באמת הצלחתי ללמד אותם משהו.
סה"כ - די נהניתי. הסטודנטים היו אחלה, והייתה איתם אינטראקציה טובה. שיהיה ככה גם סימסטר הבא
|