11-12-2008, 22:07
|
|
|
חבר מתאריך: 12.07.03
הודעות: 3,424
|
|
אני מחזיק רכב משלי קצת יותר משנה,אז אני אוכל לספר לך קצת
קניתי אותו כשהתחלתי כתה יב
סובארו ג'סטי שנת 90 גיר ידני.
קניתי אותה ב4500 ללא טסט,האגרת רישוי שלו 700 ומשהו שקל.
היה צריך קצת לשפץ אותו בשביל לעבור טסט,הכל יצא בסוף כולל האגרת רישוי משהו כמו 7000 שקל.
בגדול זה לא אוטו שעושה בעיות,והיה לי ממנו דיי שקט.
הצריכת דלק שלי נעה בדרך כלל בכמה מאות שקלים לחודש(400-600)
היו לי מדי פעם טיפולים רגילים כמו 10 אלף,חגורת טימינג,צמיגים שאלו דברים שעושים אחד לכמה זמן,לא באופן קבוע,אבל שזה מגיע זה מכה,צמיג זה סיפור של 250 שקל לפחות,טיפול 10 אלף זה עניין של 350 שקל לפחות,חגורת טימינג עושים כל 100 אלף אז לא נראה לי שזה לעניין לדבר על זה.
היו לי מדי פעם תקלות אחרות כמו סתימה בקרבורטור שעלה לי 350 שקל לסדר,סדק במפלג הצתה,היה צריך להחליף אותו וזה עלה 400,לאגרים בגלגלים שנשחקו והרעישו,עלה לי 300 שקל כי עשיתי במוסך בשטחים,במוסך בארץ רצו ממני 360 שקל על כל גלגל..
לפני חודש וחצי היה לי טסט לאוטו,האגרת רישוי שוב 700 שקל,הייתי צריך להחליף 2 ציריות וברקסים אחוריים.גם את אלו עשיתי במוסך בשטחים,2 ציריות חדשות עלו לי 400 שקל ביחד,וברקסים כולל משאבות עלה לי 300.
אני מציין בכוונה שעשיתי את זה במוסך בשטחים כי שם המחירים נעים בין רבע לחצי מחיר ממוסך ישראלי,אז כך את זה בחשבון..
ביטוח:תכין בערך 300-400 שקל בחודש.
מהנסיון שלי,אתה צריך לפחות את ה1500 שקל בחודש,בשביל לכסות ביטוח,דלק,טיפולים ושישאר לך כסף בכיס בשביל עצמך.
אני אגיד לך את האמת,היו לי תקופות בלימודים שלא היה לי הרבה זמן לעבוד,והאוטו דיי חנק אותי,אז תמיד שהיה לי כסף רזרבה הייתי שם בצד קצת,למקרה שצריך ואין.
אם יש לך יכולת וזמן לעבוד ולעשות את ה1500 שקל לפחות בחודש,אתה תצליח לדעתי להסתדר.
אגב,אני מתגייס חודש הבא ומוכר את האוטו שלי,אם אתה מעוניין אתה מוזמן לפנות אלי לפרטים נוספים.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|