14-08-2008, 17:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,932
|
|
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי דני קריאף שמתחילה ב "ליוסיפון להשוות מג"ח או שוט לקוקרקינט זה קצת מוגזם ...."
אתה צודק הפעם.
מצד שני, אני מייעץ לך להיענות להזמנתו של יוסיפון.
את הכשרתי כשריונר עשיתי על מג"ח (אמנם 7ג'- אבל מג"ח). המרכבה היא מכונה מדור שונה ומתקדם ללא היכר. הקפיצה בביצועי הנסיעה\עבירות היא מעבר למה שדמיון נהגי מג"ח יודע להכיל.
יצא לי לגנוב נסיעות על מרכבה 2 ושלוש, ההישג ההנדסי מרשים מאוד.
אחרי כל הורוד הדביק הזה, אני חייב לומר שהלקח שלי מכל זה הוא אימונים. פעם מדדו שעות מנוע ולפי זה הגבילו אימוני תנועה בטנקים. בזמני עברו למדוד ק"מ או מיילים. (הריצו ניסוי שבדק שחיקת רכיבים באימוני צמ"פ ללא הגבלת כמות ק"מ).
בשורה התחתונה- כנראה שצריך צעקות של הורים שישכנעו כי חסכון באימונים מתבטא בתשלום קנס בדם ותאונות.
מעניין האם נבדק בהיבט חקר ביצועים כמות תאונות, חומרתן ועלות התיקונים?
מישהו השווה עלויות של שליחת טנק אחרי התהפכות לתיקונים בתותח, מנגנון רתיעה, חיבורי הצריח לתובה, בדיקת חט"כ (אולי נקרעו תושבות) ומה עוד.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
|