26-01-2009, 18:02
|
|
|
|
חבר מתאריך: 06.07.06
הודעות: 1,091
|
|
מימוש אחריות על עכבר Logitech MX1000 עם בעיה, סיבוך רציני
טוב אז קודם כל אני מקווה שזה הפורום המתאים, אם לא אשמח אם תעבירו את זה לאן שצריך.
קניתי לפני שנתיים (מקסימום, אני חושב שפחות) עכבר MX1000 של לוג'יטק.
עכשיו יש בו בעיה, וחיפשתי את החשבונית אבל אני לא מוצא אותה. הבעיה שנובעת מכך היא שאני גם לא יודע מאיזו חנות קניתי את העכבר וניסיתי להתקשר לכמה חנויות וכולן אמרו שזה לא היה מהן.
יש לי מן הסתם את הפרטים שיש על העכבר עצמו (כל מיני מספרים סידוריים וכד'), השאלה אם אני יכול לעשות עם זה משהו?
אם לא, יש לכם רעיון בשבילי בקשר לאחריות? אני ממש מרגיש חסר אונים, כנראה שאני באמת כזה ואני אצטרך לשלם על התיקון או לקנות כבר עכבר חדש...
אבל עדיין יש בי תקווה קטנה לעזרה שלכם. תודה מראש.
_____________________________________
|