15-07-2008, 20:01
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
|
|
יש כמה פרמטרים,זה תלוי.
א, שירות- שירות גרוע מאוד ויחס רע של העובדים במידה ויש תקלה, הטכנאים באותה רכבת.
בת דודה שלי קנתה אצלם מחשב, הייתה בו תקלה ואפילו שהמחשב הורכב אצל מרדנית. הם ניסו לעבוד עליה,כאילו היא אשמה. לרוע מזלם היה איתה משהו שכן מבין והסביר להם מה זה שירות אמיתי ומה יש למחשב. אה וכן בסוף החליפו לה מחשב לאחר. אומנם מכרו לה חתול בשק ואמרתי לה זאת לפני הקנייה.
ב, מכירה- כמו כל הרשתות והחנויות מוכרים אינטל בלי שום קשר אם amd יותר טוב או לא לגבי אותו דור של מעבדים. חסרות עמדות מכירה ומקומות ישיבה בכל הסניפים בהם הייתי בזמן העומס זה בכלל סיוט.
ג, אחריות- כתבתי כבר מה היחס שלהם למעלה.
לסיכום תקנה מחשב במקום אחר ולא מרדנית...
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google
|