לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-02-2008, 21:53
  blancoynegro blancoynegro אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.10.07
הודעות: 821
חיל האוויר צפוי לקבל מטוס איתם ראשון בחודש הבא

לפי Defensenews חיל האוויר צפוי לקבל את מטוס ההתראה המוקדמת הראשון שמבוסס על מערכת פלקון דור3 ומטוס גאלפסטרים G550.

עוד משהו מעניין שכתוב שם הוא שסינגפור רכשה 4 מטוסים כאלו, האם מדובר גם במטוסי גאלפסטרים והאם מדברים פה רק על מטוסי איתם שיחליפו כמו בחיל האוויר הישראלי את מטוסי ה- הוקאיי או שמדובר גם במטוסי נחשון ?

ושאלה קטנה, במה שונה האיתם מהנחשון מכ"מ מול מודיעים אותות?), והאם במטוסים שרכשו ההודים יש שילוב של שתי המערכות, ובצה"ל חילקו אותן בין שתי מטוסים בגלל מגבלות של גודל ?

(http://www.defensenews.com/story.ph...59962&C=mideast)


ציטוט:

Israel Air Force to Receive New AEW Plane

BY BARBARA OPALL-ROME




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://gcirm.mconetwork.gcion.com/RealMedia/.ads/adstream_lx.ads/www.defensenews.com/story.php/744282639/300x250_1/OasDefault/HA_DefenseNews_ROS_Sing/singapore-poster-updated.jpg/35356661376365663437613065313230?_RM_EMPTY_]

TEL AVIV, Israel — The long arm of the Israel Air Force is about to get substantially longer with next month’s planned delivery of the first of three Eitam aircraft, the nation’s newest airborne early warning (AEW) system.
Developed by Elta Systems and housed on a Gulfstream G550 business jet, the long-range intelligence, target tracking and operational control system will generate detailed aerial pictures deep inside enemy territory while warning attack formations of approaching threats

Defense and industry sources say Elta has completed integration and validation of its EL/W-2085 AEW system on the G550 platform and is now conducting final flight tests prior to next month’s planned transfer to IAF users

“The plane we are about to induct … will significantly enhance IAF capabilities over a broad range of mission areas,” the IAF confirmed in an April 7 statement. “We are proud to be inducting this aircraft based on the indigenous technologies of the Israeli defense industry.”
The Eitam replaces E-2C aircraft retired in the 1990s and will join the IAF’s new fleet of Gulfstream-based signals intelligence planes, operated by the service’s 122 Nachshon special mission squadron

In a Feb. 4 interview, Elta Marketing Director Igo Licht confirmed that the company had completed integration “in record time” and would soon be ready to deliver the first Eitam to its flagship customer. He noted that Elta began integration work on the Eitam shortly after the arrival of the Gulfstream aircraft here in late September 2006

Although Elta has installed versions of its third-generation Phalcon system on larger platforms like the Ilyushin Il-76 selected by the Indian air force, defense and industry sources said this is the first time such a complex, high-performance AEW suite has been integrated on such a compact airframe

The Elta executive declined to discuss other customers for the G550-based system. However, Singapore’s Ministry of Defence announced last May its intention to replace E-2C aircraft with four of the advanced AEW systems. First deliveries of the Israeli system are planned for later this year, and initial operational capability with the Republic of Singapore Air Force is expected by 2010

“It was a tremendous engineering challenge to package such a high-end, multisensor, two-radar system into such a small, cost-effective platform,” Licht said. “It’s a significant milestone, since it proves you don’t need those large, expensive, high-maintenance wide-body platforms to host these frontline systems

He noted that Eitam would be “fully connected into the existing network of surrounding systems,” and offers a long-range detection capability exceeding
several hundred kilometers

IAI performance data released upon receipt of the modified Gulfstream aircraft in September 2006 said the Eitam will feature two radar systems, each of which will operate simultaneously in different frequency bands. Mounted on the aircraft’s fuselage, the system’s conformal phased array antennas can be pointed in any direction at any time, providing 360-degree coverage over exceedingly long areas

According to IAI, the system uses “a unique fusion technique” that continuously cross-correlates data generated by radar, friend-or-foe identifiers, electronic signals collection and communication signals collection systems. Moreover, data collected by any of the four sensing systems automatically triggers an active search by other sensors for reliable identification and verification of targets

Due to its long-range detection capabilities, the IAF should be able to operate Eitam on most missions from the safety of its own airspace, without having to venture into enemy territory. The aircraft is designed to remain airborne for more than 10 hours at relatively safe altitudes exceeding 40,000 feet.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 09-02-2008, 23:42
  haboob haboob אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Guy.P.A שמתחילה ב "ובכל זאת, סדר גודל ההזמנה..."

אוקיי, אז מה אמרת בזה?
המידע אולי קיים, ועדיין זו כנראה לא סיבה מספיק טובה למדינת ישראל לפרסם דברים שהיא אינה רוצה בפרסומם.

הטיעון שהעלית הוא אולי הטיעון הכי שחוק בעד פירסום מידע בטחוני.

יש כל-כך הרבה דברים שפורסמו, ידיעות ברשת ובעיתונים, כתבות בטלויזיה, מאמרים וחצאי-שמועות וכל-מיני "מפי מקורות זרים" בכל נושא שהוא הקשור לבטחון המדינה.
האם זה אומר שכל דבר שמתפרסם אוטומטית יאושר ע"י המדינה? כנראה שלא.

אבל בוא נעצור פה, כדי שזה לא יהפוך לעוד-אחד-מאותם-עשרות-האשכולות בנושא הצנזורה ובטחון השדה בצה"ל...
_____________________________________
" Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. "


- Albert Einstein

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 10-07-2008, 20:47
  טל ענבר טל ענבר אינו מחובר  
מומחה לתעופה, תעופה צבאית, חלל ולווינות. חוקר בכיר במכון פישר
 
חבר מתאריך: 02.07.05
הודעות: 11,691
ההודעה לעיתונות שיצאה היום
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי blancoynegro שמתחילה ב "חיל האוויר צפוי לקבל מטוס איתם ראשון בחודש הבא"

והיא כמובן הסיבה לכתבות ברשת:

מטוס ההתרעה האווירית החדש של חיל האוויר הישראלי (חה"א) - ה"עיטם", יוצג לראשונה בחו"ל בסלון האווירי פארנבורו 2008 (Farnborough 2008), שיתקיים באנגליה בין ה-14 ל-20 ביולי, 2008.

מטוס ה"עיטם", המכונה בעגה המקצועית CAEW (Conformal Airborne Early Warning), משמש כמערכת התראה אווירית מוטסת על פלטפורמת מטוס מנהלים G550 מתוצרת חברת גאלפסטרים האמריקאית. מערכות המשימה, המותקנות על גבי המטוס, פותחו ע"י אלתא מערכות, חטיבה וחברה-בת של התעשייה האווירית (תע"א) והינן הדור השלישי של מערכות מסוג זה.

מטוס ה-CAEW הראשון נמסר ע"י התעשייה האווירית לחיל האוויר הישראלי בפברואר 2007, ומשמש למגוון משימות: התרעה מוקדמת, איסוף מודיעין וניהול שליטה ובקרה של קרבות אוויר. מטוס ההתרעה המוקדמת השני סופק במאי 2008, לאחר התקנת מערכות משימה ייעודיות.

מטוס ההתרעה האווירית מסוגל לטוס לטווחים ארוכים בגובה רב. המטוס נושא מערך מכ"מ אלקטרוני אקטיבי (AESA – Active Electronically Steered Array technology) המשדר בשני תדרים, מערכת זיהוי עמית-טורף (מאפשר אבחנה בין מטוסים ידידותיים מול מטוסי אויב), מערכות מודיעין אלקטרונית (ESM – Electronic Support Measures), ומערכת להגנה עצמית. מטוס
ה-CAEW אף נושא חליפת תקשורת מקיפה, המותאמת לפעולות בסביבה רשתית
(NCO – Network Centric Operations), ומבטיחה יכולת פעולה משותפת עם כוחות ידידותיים בכל זירת התרחשות.

ניסים הדס, מנכ"ל אלתא מערכות, אמר: "אלתא היתה הראשונה שפיתחה ויישמה טכנולוגית מערך מכ"מ אלקטרוני אקטיבי (AESA) במטוסי ההתרעה האוירית המוקדמת. מטוסים אלה מתופעלים בצורה שוטפת. המשוב שמתקבל מחיל האוויר הישראלי הוא שהמטוסים מפגינים ביצועים מעולים, ואנו מקבלים על כך מחמאות רבות".

אבישי יצחקיאן, סגן מנהל מפעל מטוסי משימה באלתא מערכות, אמר כי: "מטוס ההתרעה האווירית של אלתא הוא מהמתקדמים מסוגם. זוהי פריצת דרך טכנולוגית ומבצעית משמעותית, שיצרה שינוי בשוק מטוסי ההתרעה בעולם. בימינו תהליכי המזעור הטכנולוגי מאפשרים לנו לתת ללקוח את כל היכולות של מטוס התרעה גדול במטוס מנהלים קטן וחסכוני בדלק ובתפעול שוטף".

מטוס ההתרעה האווירית המוקדמת של אלתא מהווה שלב שני בתוכנית האסטרטגית של חיל האוויר הישראלי להחלפת מערך מטוסי המשימה הוותיק שלו בצי מטוסי G550 חדיש ובעל יחס עלות-תועלת מיטבי. השלב הראשון בתוכנית כלל הצטיידות במטוסי משימות מודיעין אלקטרוני
(SEMA – Special Electronic Mission Aircraft) של אלתא, אשר שלושה מהם נכנסו לשירות פעיל בחה"א מאז 2006. מטוס המודיעין האלקטרוני מפגין ביצועים מעולים ומספק למקבלי ההחלטות תמונת קרב אלקטרונית (EOB – Electronic Order of Battle) בזמן אמת. השלב השלישי המתוכנן הוא הצטיידות במטוס מתקדם למשימות אוויר-קרקע.

נערך לאחרונה ע"י טל ענבר בתאריך 10-07-2008 בשעה 20:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:07

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר