26-06-2008, 17:33
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.05.07
הודעות: 1,841
|
|
אני פשוט לא מאמין למראה עיניי. סליחה על השימוש בביטוי שמתאים למקרים אחרים לגמרי והרבה יותר ברומו של עולם, אבל אתם מכירים את הביטוי "לי זה לא יקרה"?
אחרי שביטלו כ"כ הרבה ערוצים ושירותים כמו ההוט טוק, מצד אחד הבנתי את המתלוננים ואמרתי "באסה להם" ו"הוט לא צריכים לעשות את זה", אבל מצד שני אמרתי לעצמי מה אכפת לי, הערוצים/שירותים האלה לא מעניינים אותי, ומה שבטוח זה שלי לא יורידו ערוצים בהם אני צופה.
והנה, חוק מרפי מגיע לעזרה, וזה יורד, ואני קורא ולא מאמין, איך זה יכול להיות?
אני אומנם לא מבין בענייני עסקים, ניהול חברת שידורי טלוויזיה, ניהול תוכן וכו' וכו', אבל אני בכל זאת מנסה להבין את האחראים על המהלכים הללו, בין אם זה בא למעלה למעלה, ובין אם זה בא מהנהלת מחלקת התוכן, את ההגיון בהחלטות האלה, ואני לא מצליח. התמונה היחידה שעולה לי בראש זה שיש שעון מעורר דיגיטלי ענק על הקיר במשרד של מנהל מחלקת התוכן בו כתוב: "הזמן שנותר לביטול ערוץ/שירות: XXXXXXXX.
כאשר זה עובד ביחידות של חודש בערך.
אני קורא לכול לקוחות הוט אבל לכולם ללא יוצא מן הכלל להציף את האתר שלהם ואת השירות לקוחות בטלפון.
ואפרופו שירות הלקוחות בטלפון, נראה לי שזמני ההמתנה המטורפים למענה הם למעשה מכוונים מצידם, כך ללקוחות אין כוח להמתין לא רק בשביל להתלונן אלא גם כדי להתנתק. אבל בכול זאת, אני קורא לכולם להציף אותם בתלונות.
ולכל מי שקורה להתנתק, אז תחשבו טוב, להתנתק אומר שאתה מוותר מראש, כך גם הם לא באמת יודעים מה גרם לזה, הם לא שואלים אותך למה, ברוב המקרים לפחות. צריך להסביר להם בראש על מה שקרה, לנתק חבילות, לסגור את ה-VOD או משהו כזה, חרם מסוג כלשהו, אבל לא התנתקות, כי מזה לא ייצא כלום.
נ.ב. ולחידת ג'קי היום שאלה: מצאו את כוונתה של הגברת ז',כשהיא אומרת "אנו מודים לערוץ AXN שהיה חלק בלתי נפרד מערוצי HOT לאורך השנים ונתן מענה לחובבי הז'אנר. אנו מבטיחים כי צופי HOT יוכלו ליהנות מתחליף שייתן מענה עם מיטב סדרות האקשן, הריאליטי וההרפתקאות."
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|