לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-08-2007, 00:15
צלמית המשתמש של Daniel310RO
  Daniel310RO Daniel310RO אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.11.03
הודעות: 640
צילום פיתוח חדש למטוסי הקרב - השתלטות וחילוץ במצבי התרסקות בטוחים

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הAutomatic Ground Collision Avoidance System, המוכן לפעולה ומיועד להתקנה במטוסי F-16, F-22, F-35, מיועד לתפוס את ההגאים מהטייס במצב של התנגשות בלתי נמנעת עם הקרקע ולחלץ את המטוס והטייס בשלום; בניגוד למערכות קודמות המסתפקות בהתרעה בלבד בתקווה שהטייס יגיב בהתאם - כאן המערכת מבצעת את החילוץ.
במצבי סיכון (שהמערכת מזהה ע"פ חישובים תמידיים של משקל המטוס וביצועיו; וע"י GPS - עיבוד דיגיטלי של מתווה הקרקע בסביבת המטוס, חישוב מיקום המטוס בתלת מימד ביחס לקרקע, הזמן המדויק עד הפגיעה באדמה והתמרון הספציפי להיחלצות בכל רגע נתון) התוכנה תשתלט שניה וחצי לפני נקודת העל-חזור, כשהטייס לא מבצע שום פעולה לשיפור המצב[לרוב כתוצאה מהתעלפות או מצב של חוסר שליטה זמני] ותמנע את ההתנגשות.

מאמץ רב הושקע בפיתוח ובבדיקתו, מאחר והיה צריך לקחת בחשבון את התמרונים המהירים והלא צפויים של טייסי קרב בזמן פעילות; שהתוכנה לא תופעל בטעות כשהטייס אינו חפץ בכך.

לדברי הפנטגון, התוכנה הציגה עד כה 98% הצלחה בחילוץ ממצבי התרסקות בטוחים, ובתקווה תסייע להפחית ממקרי המוות הצפויים בעתיד - שמספרם מוערך ב130 על פני 25 השנים הבאות.

http://presszoom.com/story_138653.html
_____________________________________
++++++
Intel® Core™ i7-4790K 4.0GHz, Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK
Gigabyte GTX 460SE 1GB, G.Skill RipjawsX 16GB 1600MHz
Samsung 840 Pro 256GB, Dell 2408WFP
Seasonic G650, Fractal Design Define R5

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 10-08-2007, 00:47
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
אני לא חושב
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "מספיק שאחד מפתחי הלחץ הסטטיים..."

שים לב לקטעים\איורים הבאים:

ציטוט:
The block 50 F-16 Terrain-Referenced Navigation System provides a "position" input to help a new algorithm decide what nearby terrain could present a hazard to the aircraft. Based on the fighter's maneuvering attitude at any given moment, a specific area of the terrain database is "scanned," and elevation information is compressed into a 2D model.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.f-16.net/modules/Gallery2/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=47093&g2_serialNumber=3]


ציטוט:
Ultimately, the computer determines how much time is available before the aircraft will break through a pilot-selected minimum descent altitude (MDA), then triggers an autopilot- commanded protective maneuver. Typically, two chevrons (><) appear in the head-up display 5 sec. prior to an automatic fly-up, warning the pilot that Auto-GCAS is about to take over. If he takes no action, the chevrons move toward each other until their points meet, a flashing "break-X" symbol appears in the HUD and an aural warning annunciates, "Fly-up! Fly-up!"

At that instant, the Auto-GCAS commands some of the most aggressive, eye-watering maneuvers this ex-USAF flight test engineer and civil pilot has ever experienced.
.
.
.

If aircraft speed is insufficient to climb adequately during a pull-up, the system also will announce, "Power! Power!", urging the pilot to push the throttle forward and gain airspeed.

ואם כבר דיברת על נחיתה, ניתן להבין שכאשר כני הנסע מורדים המערכת משהה את עצמה.

ציטוט:
For our flight, Prosser set the Auto-GCAS in "Active" or "Low-Level" modes, with "Standby" appearing on the HUD only when the landing gear handle was moved to the gear-down position.
.
.
On final approach for landing at Edwards, the Auto-GCAS switched to "Standby" as soon as the gear handle was lowered. If we had made a touch-and-go, the system would have automatically reactivated at gear-up. For safety reasons, it also is automatically deactivated when the air refueling door is opened, or alternate flaps are selected.

נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 10-08-2007 בשעה 00:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:56

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר