לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-04-2008, 08:10
  Online Online אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.01
הודעות: 3,109
WD ממתגת מחדש את סדרת Passport (כוננים ניידים חיצוניים)

בעבר הסדרה נקראה סתם Passport, כעת היא נקראת My Passport ומתחלקת לשתי תת-סדרות: Essential ו-Elite.

דף המוצר

במסגרת המיתוג-מחדש, תת-הסדרה Essential כוללת לא פחות מ-11 צבעים שונים.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נקודה נוספת שחשובה לנו בתור ישראלים היא שהחל מהיום תת-הסדרה Essential מכוסה ע"י 3 שנות אחריות במקום 2 בסדרת Passport הישנה.

מה מיוחד בתת-הסדרה Elite? היא מגיעה עם גימור נעים למגע, 5 שנות אחריות (לעומת 3), תוכנת גיבוי ונורות חיווי בגוף הכונן לגבי אחוז התפוסה.

בתמונה: כונן מסדרת Elite בצבע חום

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

איך מבדילים בין הסדרה הישנה לסדרה החדשה? לפי השם, כאמור, וגם לפי הדגם. בסדרה הישנה הדגמים מתחילים ב-WDXMS, ובסדרה החדשה הם מתחילים ב-WDME עבור Essential וב-WDML עבור Elite.

נראה שהסדרה החדשה כבר בארץ, כי חלק מהדגמים מופיעים בחנות פנדה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 13-04-2008, 18:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי genisher שמתחילה ב "אשמח אם תואיל להסביר במה..."

פשוט מאוד - כתבת "נשמע טוב" והבעתי את דעתי בנושא (WD הבינה, ככל הנראה, שהכוננים שלה לא "מי יודע כמה", ולכן היא צובעת אותם בכדי לשוות להם מראה נעים. מה לזה ולסיבה שבגללה נזקק אדם לכוננים כאלה? כלום).

ניסיתי גם להבהיר שאני סבור שעדיף לקנות מיצרנים רציניים יותר. העובדה שתקבל אחריות כזו או אחרת אינה משנה, כאשר המוצר שבאחריות לא עושה את העבודה שלו מלכתחילה.

אני מנסה להבין מה עובר בראש של אנשי WD... המוצר נחות, אז נוסיף לו צבע (= עלות), ועכשיו הוא ייחטף כמו לחמניות. סבבה. ומה יהיה עוד שנה, כשאנשים ייקלטו שאי-אפשר לגבות דבר וחצי דבר עם המוצר, מכיוון שהתוכנה שלו מעליבה תוכנות לדוגמא בספרי לימוד של שנה א'?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 13-04-2008, 19:23
צלמית המשתמש של genisher
  משתמש זכר genisher genisher אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.02.06
הודעות: 2,244
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "פשוט מאוד - כתבת "נשמע טוב"..."

אני מניח שיש לך תסכול / אכזבה קודמת ממוצרי WD, ולכן אתה אומר את מה שאמרת, אבל אני לא מבין את ההקשר שעשית בין זה ובין להגיד שאין סיבה לקנות אותם.
WD זו חברה גדולה שעושה חיל בעולם, וכמו כל חברה היא עוסקת תמידית במיתוג מחדש של מוצריה מתוך מחשבה להציעו לפלחי שוק חדשים ולמצבו באופן שיביא לה לקוחות פוטנציאליים חדשים.

אני כתבתי "נשמע טוב", מכיוון שכעת יש על כוננים אלה 5 שנות אחריות (עד עתה כונני WD היו מקבלים שנתיים/שלוש בישראל).
כל מוצר של כל חברה ידפק מתישהו, ואם יש אפשרות לרכוש מוצר של חברה מובילה ולקבל עליו אחריות ארוכה, מה טוב.
אכן, שאר השינויים הם לא ממש בגדר שיפורים. אני מסכים איתך שתוספת הצבע לא מהווה שיפור באיכות המוצר. הוספת נורית החיווי והגימור הרך הם פיצ'ר נחמד, אבל לא יותר מזה. דברים אלה מתכנסים בדיוק למה שנאמר בכותרת האשכול: "WD ממתגת מחדש את סדרת פספורט". לא דובר כאן על מהפכה בתחום גיבוי הנתונים

בנוגע לתוכנות המצורפות לכונני WD, אני אישית לא משתמש בהן. לא מכיוון שהן "מעליבות תוכנות אחרות", אלא מכיוון שאין לי צורך בהן. אני יודע מה אני רוצה לגבות, ועושה את זה מצוין גם ללא תוכנה ש"תעשה את החשיבה בשבילי". לא היתה לי סיבה להתעסק איתן, ולכן אין לי נסיון עם תוכנות הגיבוי/סנכרון האלה. תמיד אפשר לבחור שלא לגבות באמצעות התוכנה המצורפת. לא חובה להשתמש בהן. לכן אני חולק עליך כשאתה אומר ש"אי-אפשר לגבות דבר וחצי דבר עם המוצר", כי הרי לא מדובר כאן על מוצר של חברה עלומת-שם ללא מוניטין או ידע בתחום. אולי התוכנות האלה "עושות בעיות", אבל הכונן עצמו מגבה טוב מאוד ובהחלט עושה את העבודה שלו.
_____________________________________
בברכה,
נמרוד גנישר
www.NimrodGenisher.com

"Take only Photographs, leave only Footprints"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 13-04-2008, 23:04
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי genisher שמתחילה ב "אני מניח שיש לך תסכול / אכזבה..."

הרשה לי לסייג את דבריי - *לי ולמי שמבקש את עצתי* אין סיבה לקנות את המוצר הנ"ל, מבית WD, וזאת על סמך ניסיון עבר *שלי*. אתה, כמובן, רשאי לעשות מה שאתה חפץ.

אם העובדה ש-WD מיישרת קו עם יצרנים אחרים (שמזמן נתנו אחריות של 5 שנים) נשמעת לך טוב - יבושם לך. *לי* נדמה שמדובר בחיקוי מאוחר.

אם אתה סבור (כמו WD) שצביעת המארז, עידון הגימור והוספת נורה או שתיים - וגם זה בדגם ה"יוקרתי" - הם מה שמאפשרים "להציעו לפלחי שוק חדשים ולמצבו באופן שיביא לה לקוחות פוטנציאליים חדשים", זו זכותך. *אני* חושב שמדובר בטמטום גמור, ושבהכרח יקרה אחד מהשניים (לפחות): איכות המוצר תרד, אך המחיר יישאר או שאיכות המוצר תשאר, אך המחיר ייעלה.

לגבי התוכנה - מהניסיון *שלי*, מי שהשתמשו במוצר נזקקו לתוכנה (בעיקר פרופסורים שלי), ובשל כך לא יכלו לעשות בכונן שימוש. כאשר *אני* עבדתי עם הכונן של WD ללא התוכנה, נדמה היה לי שהוא איטי, רועש ופגיע משהו.

אני חוזר - אתה, כמובן, יכול לעשות מה שאתה רוצה. גם אני, ואני רוצה להמליץ לאנשים לא להתקרב לחברות/חנויות וכו' שעושות צחוק מהעבודה (במיוחד אם עשיית הצחוק היא בתחום הספציפי שהן "מתמחות" בו). שיהיה בהצלחה עם הכונן, ואני מקווה שתבחר צבע שיתאים לעיניים שלך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 13-04-2008, 23:30
צלמית המשתמש של genisher
  משתמש זכר genisher genisher אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.02.06
הודעות: 2,244
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "הרשה לי לסייג את דבריי - *לי..."

מכיוון שאני מרגיש שהקו בו הדיון התקדם עד כה מוצה לטעמי, אני "זונח אותו" לטובת קו אחר:

אם אפשר, אשמח לקבל הסבר בנוגע לדברים שרשמת בתחילת ובסיום דבריך -

" *לי ולמי שמבקש את עצתי* אין סיבה לקנות את המוצר הנ"ל, מבית WD, וזאת על סמך ניסיון עבר *שלי* "
מה בעצם קרה באותו ארוע/מקרה מצער בו נכוות ממוצר של WD [איזה מוצר, דרך אגב?], ומדוע מאז אתה "מטיל חרם" על מוצרי החברה?

"כאשר *אני* עבדתי עם הכונן של WD ללא התוכנה, נדמה היה לי שהוא איטי, רועש ופגיע משהו"
איני מצליח להבין איך שימוש (או חוסר שימוש) בתוכנה כזו משפיע על ביצועי הכונן, עד כדי פגיעה במהירותו וברעשים שהוא מפיק. יש הבדל בין ירידה בביצועים ובחווית המשתמש (איטיות, רעש), לבין אמירה שכתוצאה מאי-שימוש בתוכנה הכונן נהפך *לדעתך* לפגיע יותר בהשוואה לעבודה עם התוכנה. תוכל להסביר את כוונתך?

כמו כן, מדוע אתה מציין ש- WD היא חברה ש"עושה צחוק מהעבודה", כדבריך?
על מה אתה מבסס את זה? האם על אותו נסיון עבר שלך?
_____________________________________
בברכה,
נמרוד גנישר
www.NimrodGenisher.com

"Take only Photographs, leave only Footprints"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 14-04-2008, 09:58
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי genisher שמתחילה ב "מכיוון שאני מרגיש שהקו בו..."

היו לי עם מוצרי WD כמה וכמה "מקרים", לצערי. לא מדובר על חוות-דעת בעקבות מקרה בודד, אלא ברצף מסוים.

לא התכוונתי לכך שחוסר-השימוש בתוכנה הוא-הוא זה שגרם לירידה בביצועים. התכוונתי לכך שכאשר השתמשתי בכונן בדרך בה אתה משתמש בו (כלומר, ללא תיווך של תוכנה), הבחנתי בכך שהוא איטי ורועש. זאת אומרת, שגם אם אני מתעלם מהתוכנה שבאה איתו, הוא עדיין לא עושה עליי רושם חיובי.

אכן, אני מבסס את דעתי על סמך ניסיון העבר שלי (לפני 13 שנים, לערך, עבדתי כטכנאי בחנות מחשבים. מאז מכרתי כמה מוצרי חומרה, פיקדתי על איזו מעבדה צבאית של מחשבים, כתבתי קוד למוצרי חומרה וכו'). שמעתי הרבה יותר תלונות על מוצרי WD, מאשר על מוצרי המתחרות ( Seagate למשל).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:48

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר