02-03-2005, 14:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.04
הודעות: 2,319
|
|
OMFG!!!
ציטוט:
במקור נכתב על ידי SpaZ
הדרך של באגי תפעל טוב אבל היא קצת מסורבלת....
כי אם רצית שזה יעשה סיבוב אחד ויפסיק אז של באגי לא טובה כי היא לא תעצור....
אם אתה רוצה סיבוב אחד ושהיא תפסיק אז תקח את התמונה שאתה רוצה שתסתובב ותעשה לפריים של add motion tween ואז תעשה 4 קיפריימים ותבחר מה מרחק הפריימים ביניהים.....
בkey frame הראשון תשאיר את הצורה כמו שהיא, בקיפריים השני תסמן את הMC (מובי-קליפ) ותלך לחלונית הTransform.... שמה תשנה את rotate מ0 ל120.... בקיפריים השלישי הצורה שוב במצב ההתחלתי שלה (כאילו הצורה עשתה שליש סיבוב ואז חזרה אחורה) כי זה בגלל שהפריים השלישי הוא כמו הראשון קיצר תלך לtransform שלו ותבחר ב מינוס-120 (בגלל שפלאש סופר מ0 ל 180 ומ180 הוא קופץ למינוס 179 עד למינוס 1 ואז שוב 0, אחד, שתיים.....).
עכשיו סיימת..... התמונה תעשה פעם אחד 360....
שים לב טוב למה בחרתי ב120.... אפס ועוד 120 ועוד 120 ועוד 120 שווה לאפס.... הבנת? מאפס זה עולה ל120 ומשמה זה עולה בעוד 120 זתומרת שזה עלה ל180 ועבר למינוס-120 ואז ל0....
הנה FLA לדוגמה:
https://2005-uploaded.fresh.co.il/2...02/11543833.fla
ואם אתה רוצה שזה ימשיך להסתובב בלי הפסקה אתה יכול לעשות כמו שעשה BugY
|
בעעע, הדר שלי מסורבלת? יש אופציה מובנת בפלאש לסיבוב עצמים, אתה סתם מבלבל אותו בזה שאתה אומר לו לסובב ידנית, הדרך עם הקוד שהראתי :
ציטוט:
אם אתה רוצה סיבוב אינסופי תצטרך להשתמש בקוד הבא על המוביקליפ...
קוד:
onClipEvent(load)
{
var addToRotate = 1
}
onClipEvent(enterFrame)
{
_rotation+=addToRotate
}
|
באה לכסות (כמו שכתוב) על האפשרות שהוא רוצה סיבוב אינסופי,...
אם היית קורא היית רואה את הדרך הראשונה ששם הו יכול לקבוע כמה סיבובים הוא רוצה, ליזה כיוון וכו' באופן אוטומטי :
ציטוט:
צור מוביקליפ (לא עגול, כדי שתוכל לראות את התנועה), צור לו motion tween ממיקום אחד על הבמה למיקום אחר, עכשיו לחצץ על הקיפריים הראשון ושם תראה את האפשרות שרון דיבר עליה...
|
והאפשרות שרון דיבר עליה היא :
ציטוט:
בפאנל הפרופרטיז של הפריים, אתה מסמן באפשרויות של Rotate את (cw (clock wise או (ccw (counter clock wise ואז אתה בוחר כמה סיבובים אתה רוצה
|
מקווה שעכשיו זה ברור
_____________________________________
BugY
Animation & ActionScriptin
|