12-02-2008, 15:37
|
|
|
חבר מתאריך: 13.11.03
הודעות: 556
|
|
אחריות
קניתי ממשהו כרטיס מסך יקר עם מדבקת אחריות של חברה ידועה ממנה הוא קנה.
בעת מכירה הוא אמר לי שאם יתקלקל בתקופת האחריות בודאות החברה תחליף.
הוא גם הבטיח לחפש ולשלוח לי קבלה בדואר אבל זה נשכח.
רצה הגורל, הכרטיס התקלקל ויש לו עוד 10 חודשים אחריות וכעת החברה מסרבת להחליף לי כי אין לי קבלה.
לטענתם הם לא יכולים לזהות אותו לפי מספר הסידורי כדי לדעת שנקנה אצלהם.
יש לי טלפון נייד של המוכר אבל הוא לא עונה בו.
אשמח לקבל תגובות האם הנ"ל הגיוני ו/או רעיונות איך אני לא מפסיד.
בנוסף נראה שעל כולם לשמור קבלה עד תום האחריות.
אם הנושא לא יפתר אכתוב את שם החברה לידיעת כולם.
|