לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פעם הזמנים היו יותר טובים; כולם אומרים - ככה כולם חושבים... גלים של נוסטלגיה עפים באויר, כי פעם החורף היה די סביר... גלים של נוסטלגיה עפים באויר, כי פעם בקיץ היה די קריר... אני לא כל כך זוכרת; מתגעגעת רק בערך, כי העתיד נראה לי הרבה יותר מגניב: רוצה לנסוע ברכבת התחתית של תל אביב... והם יגידו: זהירות מהמרווח, זהירות מהמרווח, זהירות מהמרווח... חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > אמצע החיים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-02-2008, 08:27
צלמית המשתמש של minimax
  משתמשת נקבה minimax minimax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
שלח הודעה דרך MSN אל minimax Facebook profile
אז מה קורה איתי?

ביום ראשון מעבירים את המשרד שלנו לדירה חדשה. אמנם במרחק של רק 4-5 קילומטר מהמשרד הנוכחי, אבל מרחק אין סופי במושגי תחבורה ציבורית. כבר לפני חודש וחצי קלטתי שאני בבעיה רצינית, אבל עדיין שמרתי את הקלפים קרוב לחזה. ביום שלישי לקחו אותי לטיול במשרד החדש, והבנתי שאין ברירה. חייבים לעשות מעשה. אתמול אזרתי אומץ, ואמרתי שאין לי אוטובוסים נוחים למקום העבודה. הציעו לי השתתפות חלקית במונית, הצעה שלא מתאימה לי על בסיס יום יומי. הבטחתי כמה פעמים לחשוב על זה אבל ההחלטה כבר נפלה. בצער רב, אני אצטרך להודיע שאני מסיימת תקופת עבודה של יותר משלוש שנים. שלוש שנים שבהם מקום העבודה היה העוגן היחיד בחיים המאד לא יציבים שלי.
אז זהו, אני כנראה הולכת אל הלא נודע, וממש אין לי חשק לצייר עצים ולספר על התכונות השליליות שלי. אוף! אני כל כך רוצה לבשר לכם בשורות טובות!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 15-02-2008, 09:46
  פשוט פשוט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 1,640
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "אז מה קורה איתי?"

אל תעזבי בשום אופן. לא עוזבים מקוםפ עבודה שאת אוהבת בגלל בעיות תחבורה.
אני מבין אותך שזה משנה לך את המציאות ,וקשה לך להתרגל למצב החדש אבל אל תודיעי במהירות רבה על כך שאת עוזבת. המתיני עם העזיבה.
אני בטוח שניתן למצוא פתרון תחבורתי סביר .לא יודע איפה אבל צריך להתיעץ עם חב' דן או אגד על קוים 'מסלולי נסיעה אפשריים. את אומרת שהם מוכנים להשתתף איתך בתשלום למונית -כל הכבוד להם.
או למשל 4-5 ק"מ זה מרחק אידיאלי לאופניים. את יכולה לרכוש זוג אופנים ולרכב .
האמת שגם שינוי מקום עבודה זאת אופציה שיכולה לשדרג לך בסופו של ענין את החיים. ואם את נחושה לעזוב ,אל תעשי זאת במהירות .השארי במקומך והתחילי לחפש מקום חדש בדיסקרטיות -תוך כדי עבודה במקומך הנוכחי -ואם תמצאי משהו יותר טוב -תודיעי להם על עזיבה -בגלל מצב התחבורה למשל זאת סיבה מספקת לקבל פיצוים.
בכל אופן אני מאחל לך הצלחה בכל אשר תחליטי אבל עצתי היא לא לעשות צעד מהיר מדי שאח"כ את עלולה להצטער עליו.
כל טוב לך.
_____________________________________
אין לך אדם שאין לו שעה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 15-02-2008, 10:25
צלמית המשתמש של minimax
  משתמשת נקבה minimax minimax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
שלח הודעה דרך MSN אל minimax Facebook profile
כמה דברים:
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי פשוט שמתחילה ב "אל תעזבי בשום אופן. לא עוזבים..."

1. אני לא מודיעה שאני עוזבת במהירות רבה. כמו שכתבתי, כבר חודש וחצי שאני מתלבטת ושוקלת את הנושא, ודחיתי את ההחלטה עד הדקה ה90.
2. תהיה בטוח שבדקתי היטב את כל מסלולי האוטובוסים של כל החברות. מכיוון שהאופציה היחידה שלי היא להיכנס ולצאת כל יום מהתחנה המרכזית החדשה, (רבע שעה הליכה לכל כיוון) זה בלתי אפשרי.
3. אופניים אולי היה רלוונטי למשרד הנוכחי, וחשבתי על זה פעם. אבל במשרד החדש זה כבר יותר רחוק. חוץ מזה שאני לא בכושר המתאים.
4. לגבי הפיצויים, לא בטוח שהחוק מחייב לתת. אני מקווה שילכו לקראתי, אבל בכל מקרה אין לי כוונה ללכת לעורך דין בשביל זה. שלוש שנות עבודה זה לא סכום פעוט,מה גם שבמקרה התפטרות אני מפסידה את הזכות לקבל אבטלה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 15-02-2008, 12:19
  פשוט פשוט אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.07
הודעות: 1,640
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "2. אמר כבר דוד המלך בתהילים,..."

אם אמר -אז בטוח שזה נכון.
לעומת זאת הסדרי נסיעה בשותפות בין עובדים זהו נוהג (הגיוני מאד וגם חסכוני)מקובל מאד בעולם ויש גם בארץ כאלה.
הגיע הזמן שהנושא יתפוס יותר תאוצה בארץ לטובת כולם. הבט על הכבישים בשעות הבוקר , כל אחד "מבוצר" במכוניתו לבד .עשרות אלפי מכוניות עומדות בפקקים סתם.
נניח שבמקום אדם בכל מכונית היית מכניס במקרה הגרוע -2 אנשים ,ובמקרים טובים יותר 3 ואף 4 אנשים.
כמות המכוניות העומדות בפקקים פוחתת במקרה הגרוע בחצי.ובמקרים טובים יותר לרבע.
1.הפקקים נעלמים כמעט לחלוטין.
2.הזמן המתבזבז כתוצאה מהפקקים נעלם.
3.מגרשי החניה קטנים מאד.
4.הכי חשוב -הדלק -צריכה קטנה בצורה ניכרת (שלא לדבר על בלאי המכונית הממוגבר כשהמכונית עומדת מותנעת בפקק והפחתה בזיהום האויר.

אני מבין שמיני גרה בבת-ים. היות שבת -ים עיר די גדולה ,אני מניח שיש עוד עובדים אצלם שבאים מבת-ים.
צריכה לנסות לשלב עם מישהו - ואף לשלם לו את דמי הנסיעה. win win game . כך שלא מדובר בנדיבות אלא בעסקת חליפין פשוטה.
_____________________________________
אין לך אדם שאין לו שעה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 15-02-2008, 12:37
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
דירסט מיני,
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "תודה על הלינקים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי minimax
חסכת לי עו"ד
לפי מה שקראתי, המקרה שלי לא בדיוק מתאים ל"הרעת תנאי עבודה". זה לא שעברנו לדימונה. אבל הפיצויים זה החלק שפחות מפחיד אותי. מה שיותר חשוב זה לסיים את העבודה בצורה ידידותית ויפה, כדי לקבל המלצה חיובית למקום הבא.
ולגבי רישיון נהיגה, זה לא רלוונטי כרגע. לימודי נהיגה זה עניין של שנה לפחות, וההצלחה לא מובטחת. אני צריכה פתרון מיידי ליום ראשון, ואין כזה.
רשיון נהיגה רלוונטי מגיל 16.5 ומעלה. לימודי נהיגה בגילך הצעיר הם עניין של שלושה חודשים! עם המורה הנכון, חשוב להדגיש. ההצלחה מובטחת!

מיני, תעשי רשימה של כל ההישגים שלך (כן, תואר אקדמי זה הישג) ותסיקי את המסקנה ההכרחית: אם

הצלחת ללמוד מדעי המחשב, תצליחי ללמוד נהיגה.

נהיגה הרבה פשוטה יותר ללמידה מאשר מדעי המחשב, דרך אגב. יש בה הרבה חוקיות (ספר עם כמה מחלקות, אחת מתארת נהג, אחת מתארת תמרורים, אחת מתארת תפקודים בסיסיים של רכב). לכל מחלקה יש מאפיינים, ופונקציות, והכל מתואר בספר התיאוריה ומתורגל בלימודים המעשיים. נהיגה, כמו דוט נט, מונעת ע"י אירועים. אם את מתקרבת למעבר חציה צריך להאט (נהגים מתקדמים עושים לזה אוברייד). אסור שה Car.Speed יהיה שווה מעל 50 בכביש עירוני, מעל 100 באיילון
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 15-02-2008, 21:38
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
אל תקשיבי לבוחן המטומטם מהטסט הפנימי,
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "טוב, בגלל התגובות שלכם אני אצא מהארון"

תחליפי מורה.

מנסיון! (קצת אחר).

עם מורה אחד התקרבתי לגבול הטסטים שהצבת לך, וזה נמשך יותר מידי זמן (מעל שנה). והרבה מהכיתה עברו אצלו, והוא אמר שאני נוהג טוב.

עם מורה שני, טסט שני.

מורים יכולים להרים את הבטחון, ויכולים להוריד אותו. יש להם תפקיד אחראי מאוד, אבל הם לא תמיד אחראיים.

עוד רעיון: נסי ללמוד עם מורה מעיר אחרת הקרובה למקום עבודתך (אם את בחולון אז ראשון קרובה, ואולי תל-אביב, לא יודע איפה המשרדים החדשים). אולי משנה מקום משנה מזל, ואולי זו רק כיכר הדמעות.


ב-ה-צ-ל-ח-ה-!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 21-02-2008, 21:59
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה עתיד בדיקות התוכנה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "אז מה קורה איתי?"

סביר כי לא אחת אתם מהרהרים בעתיד התעשייה המתקדמת בעולם. איך ייראו פניה המשתנות חדשות לבקרים בעשור הקרוב ? איך אנו משתלבים בה כמהנדסי בדיקות תוכנה ? כמי שעוקב בדריכות אחר הצפי להתפתחות תחום פיתוח התוכנה וכבעליה של חברת TestPro מהמובילות בישראל בתחום בדיקות התוכנה, מצאתי לנכון לנסות ולהאיר את עתיד מקצוע הנדסת בדיקות התוכנה מנקודת מבטי על מנת שנוכל להבין מגמות ולתכנן את עתידנו, כבעלי עניין.

ראשית יש להבין כי הנדסת בדיקות תוכנה היא דיסציפלינה של הנדסת תוכנה ויש קשר הדוק בין עתיד פיתוח התוכנה לעתיד בדיקות התוכנה. מנקודת מבטי עתיד פיתוח התוכנה מצביע באופן מפורש על שתי מגמות עיקריות :
» המגמה הראשונה - כלים וטכנולוגיות (חשבו על מגוון השפות העתידיות, דור הכלים המתקדמים הבא...)
» המגמה השנייה והמשמעותית - שיטות ומתודולוגיות עבודה (שינוי שורשי בתפיסת ההתנהגות של הענף, הבנה כי הוא מקצוע הנדסי וצמצום פערי התנהלות הענף לכדי מקצוע הנדסי קונסרבטיבי)

אם בעבר מפתח תוכנה היה סוג של גורו וספרים המרמזים על אומנות כגון :"The Art of Software Programming" היו רואים אור במדפים, הרי שכיום, עם התקדמות סביבות הפיתוח והנגישות הגלובלית למידע, ה-"אומנות" כבר פסה מן הענף ואיתה גם ההילה ומשכורות העתק. כיום הנדסת תוכנה תרה אחר התייעלות וייצור המוני מסחרי, במילים אחרות, עבודה לכל דורש בתנאי כניסה בסיסיים וברורים לכל בעל עניין תוך שחוקי התנהלות נוקשים מופעלים על מנת להצדיקה. פיתוח הטכנולוגיה לבדה כמטרה אינו די עוד וכיום מוטלת על מפתחי הטכנולוגיה חובת הוכחת הכדאיות המסחרית.

בעוד על מהנדס הפיתוח מוטלת האחריות לסגור פערים טכנולוגיים בנוגע לכלי פיתוח ושפות עלינו כמהנדסי בדיקות תוכנה מוטלת האחריות לפתח לקדם ולמסד התנהגות ארגונית בסביבה הנדסית - מתודולוגיית עבודה, זו האחרונה היא שתבדל בין ארגון טוב למצוין, בין טכנולוגיה מסחרית למחקרית שלא תראה אור.

ארגונים יבלטו ויובילו על סמך ההשקעה שלהם באיכות המוצרים שאת בסיסם הטכנולוגי יפתחו.
חברות המפתחות טכנולוגיות ומוצרים - לא יתפעלו מחלקת בדיקות תוכנה - שכן זהו לא תחום עיסוקן. את הקו המנחה יובילו חברות שירותים בתחום בדיקות התוכנה. לארגון לא תהא עוד מחלקת בדיקות עצמאית, כי אם מנהל תחום אשר יקבל את מלוא השירותים מגוף חיצוני. מפתחי התוכנה יפנו עצמם לחלוטין למשימת האתגר הטכנולוגי וישאירו את משימת הבדיקות למקצוענים עתירי ניסיון ומשאבים.

במידה וננסה להשוות זאת למקצועות הנדסיים אחרים, לדוגמא, הנדסה אזרחית, הנדסת מכונות או כל הנדסה אחרת נגלה תאימות מלאה. בשני המקרים מדובר בדיסציפלינות שמטרתן היא ייצור המוני עם דרישות משתנות.
בהנדסת בניין המהנדס צריך לחשב עוד בשלב התכנון אם המבנה שאותו הוא מתכנן יעמוד בעומסים הנדרשים
בהנדסת תוכנה - בשלבי הפיתוח, ניתן וצריך לחשב האם תוכנית הבדיקות מתאימה לדרישות, אך זה אינו תפקידו של מתכנן המוצר או של פורץ הדרך הטכנולוגית (ה"קונסטרוקטור" - מתכנן הבניין)...אלא של מומחה הבדיקות (אותה מעבדה חיצונית שמגיעה לאתר הבנייה ולוקח דוגמיות מכל יציקת בטון למטרת בדיקות חוזק חומרים)

נושא ההתמחות עומד בראש סדר העדיפויות, ההתמחות האופקית של מהנדס הפיתוח תהא מוגבלת שכן הוא אינו מצוי באזור זה (הבדיקות) באופן טבעי. האם העומס המיוצר על מוצר זה או אחר הוא סביר? מה הכלי המתאים ביותר לביצוע בדיקות אוטומטיות על מוצרי וידיאו ? מהי רמת כיסוי הבדיקות הנדרשת למוצר העומד בתקן FDA ? ולזה העומד בתקן FAA ? ועוד ...ועוד.

מעבר לכך, טכנולוגית, קצב התפתחות הטכנולוגיה ואיתו קצב התפתחות הכלים התומכים בטכנולוגיה מצריך התמחות.
מהירות השינויים היא בלתי נתפסת, חישבו על כמות הטכנולוגיות הרואות אור חדשות לבקרים, חישבו על אותם מהנדסי פיתוח ותוכניתנים שצריכים לעמוד בקצב השינוי המשמעותי הזה, מתי בדיוק יהיה להם זמן להבין את צרכי הבדיקות ? לסמן את מטרות הבדיקה ? הרי שראשם קבור בערמה אינסופית של משימות השלמת פערים טכנולוגיים והמתחרים נושפים בעורפם !

שוק הבדיקות יעבור להתמחות ועבודה פרויקטאלית עם דיווח מטריציוני למנהלי תחומים. תחום שרותי בדיקות התוכנה המקצועיים - יזכה למקום מרכזי בענף ויהווה מקור משיכה למיטב המומחים. במסגרת הפעלת עובדיה, חברת שירותי מומחי בדיקות התוכנה תהא קורת הגג המקצועית של העובדים ותספק הכשרות והתמחויות בתחום הבדיקות למומחיה.
לקוחות לא ימסרו עבודה לאלו אשר יורידו את המחיר לשפל חדש... הם יחפשו את העלות תועלת הטובה ביותר ולא את המחיר הטוב ביותר, שכן לאיכות המוצר בעידן מסחרי תהא משמעות הרבה יותר גדולה מאשר חיסכון של אחוזים בודדים בעלות בדיקות התוכנה.

ומה לגבי המחיר ?
כל השיטה של הוזלת עלות הבדיקות קרסה. ההודים, האוקראינים, המיזמים החברתיים בשטחים, כולם, לא הוכיחו עצמם. יותר ויותר חברות התעשתו והבינו כי הטיול "הזול" לשטחים עולה להם ביוקר. לא זכור לי שמגדלי אקירוב בתל-אביב תוכננו בהודו, או באוקראינה, והמהנדס של מגדלי עזריאלי לא עבר הסבה של חודש ואז תכנן את המגדל, למה בהנדסת בדיקות תוכנה אפשר ?

מובילי התחום - מורידים אותו כל פעם מחדש לשפל חדש, לוקחים לקוחות להרפתקאות זמניות בחוסר אחריות משווע שעושה שם רע להנדסה החשובה ביותר לטעמי בענף פיתוח התוכנה - הנדסת בדיקות תוכנה.
אני צופה כי חברות המתכוונות ברצינות להעלאת איכות מוצריהן יצביעו לכיוונם של המומחים ויהיו מוכנים לשלם מחיר הוגן עבור שירותי מומחה, מתוך הכרה ברורה כי הנדסת בדיקות תוכנה היא היא שתכריע - "בין ארגון טוב למצוין, בין טכנולוגיה מסחרית למחקרית שלא תראה אור" בעשור הקרוב יוותרו בתחום בדיקות התוכנה, מקצועני הבדיקות בלבד- אלו שמסוגלים להביא איתם לאתר הלקוח את ה- "Professional Effect".

http://www.bubbletech.co.il/bt/ARTICLE.jhtml?value=166
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:54

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר