17-08-2007, 21:40
|
|
|
חבר מתאריך: 21.02.07
הודעות: 1,153
|
|
מנכ"ל אל על: " אנחנו טובים יותר מלופטהנזה"
"יום לאחר פירסום הדו"חות לרבעון השני, מדבר חיים רומנו בראיון ל-ynet על הצורך בהמשך צעדי ההתייעלות, התחרות בענף התעופה וההתמודדות עם ה"שמיים הפתוחים", והשינויים שחלו בחברה תחת ניהולו "
המשך http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438358,00.html
כמה הטוקבקים:
2. לופטהנזה הרבה יותר טובים [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/images/display_tb_blue_left_up.gif] לא טסת בלופטהנזה ולכן אתה חושב שאם יותר טובים
המושבים בלופטהנז יותר נוחים
יותר משוכללים ונפתחים למיטה
מערוכות בידור מתקדמות
ושרות מסודר ואחיד
אצלכם
757 ן 737 ביזנס מוזר וצפוף
767 ביזנס עם כסאות ישנים אך נוחיםומאד צרים
777 כסאות הכי לא נוחים שיש בביזנס
747 כסאות סבירים בביזנס
השרות לא אחיד
הדיילים הצעירים השתפרו בשרות ןהמבוגרים לא שמים כלכך על מסעות הפרסום בנושא השרות
רב הזמן המטוסים נראים כמו שוק לפני הנחית בגלל חוסר אחידות בפעילות הדיילים
ללופטנהזה יש גם את סוויס עם מטוס 343 ומטוס 320 שאפילו בו יותר נוח מהמטוסים הקטנים של אלעל
אין ספק שאלעל השתפרה מאד אבל עדיין לא הגיע לרמה של המובילים האירופיים
שלמה , בן דוריון (17.08.07)
5. כנוסע מתמיד [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/images/display_tb_blue_left_up.gif] החברה לא יודעת לתגמל ומנצלת כל הזדמנות לא לכבד שובר טיסה חינם, כמו כן המחירים עלו פלאים בקיץ האחרון. את הטיסות האחרונות אני עשיתי בסוויס ובטורקיש. איכות מחלקת עסקים לא נמדד רק במרחק בין הכסאות באינטשים...
נוסע מתמיד של אל על , תל אביב (17.08.07)
להמלצה על תגובה זו לחצו כאן
. בדיחה ענקית [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/images/display_tb_blue_left_up.gif] למה סתם לבלבל את המוח, אתה מנהל חברה ברמה אירופאית בינונית מינוס, איך אתה משווה ללופטהנזה בכלל, של נעליך, קודם תעיף את כל ה-767 הג'יפה האלה מהשירות, ותנסה פעם בעצמך את הביזנס המצחיק ב 737 וה 757 עם הכורסאות המוזרות שאי אפשר למצוא בהם שום פוזיציה נוחה, וגם תזרוק מהחברה את כל הפרסרים שעושים לך נזק ואתה בדיוק מי אלה, בכלל כל טיסה אצלכם זה כמו בינגו ואי אפשר לדעת אם השירות יהיה נורמלי או שתיפול על צוות דפוק, ללופטהנהזה יש שתי טיסות מצוינות ביום עם ביזנס מצוין שאתה יכול רק לחלום עם כל המטוסים הגרועים שלך, והשירות תמיד אותו דבר בלי הפתעות כמו אצלכם שזה כמו לאכול עוגיות מזל, מה אתה חושב שאם יש לך איזה שני מטוסים חדשים אז פתאם הפכת לחברה שהביזנס שלה יותר טוב משל לופטהנזה, אחלה בדיחה. מצאת מה להגיד, מילא היית אומר שהיום אתה יותר טוב מאיבריה או אליטליה או אירפרנס המעצבנים. דווקא לופטהנזה חה חה
אבישי (17.08.07)
המלצתך נרשמה. תודה.
50. הבעיה הכי גדולה של אל על זה... [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/images/display_tb_blue_left_up.gif] הנוסעים...ואת זה אני אומר מנסיון של כמה שנים טובות בתור דייל, צריך לראות בשביל להאמין.
איפה נתחיל? בחרדים עם הריח המזעזע שחושבים שאם צריך להתפלל אז זה אומר שאפשר להשתלט על חצי מטוס? או אולי המשודרגים לביזנס שחושבים שהם מינימום חצי אלוהים. או אולי הוואחשים שטסים ללונדון ושכחו איך לדבר עברית? ומה עם הדרום צרפתים שטסים למרסיי?
טסתי עם כמעט כל חברת תעופה אחרת (כולל לופטהנזה וסינגפור) ואף אחת מהן לא נותנת שירות טוב יותר מאל על, ההבדל הגדול הוא שאצלהן הנוסעים לא מתנהגים כאילו הם קנו את המטוס ביחד עם הכרטיס טיסה, ולמי שיש ספק שיטוס טיסת יום לניו יורק ואז נדבר.
דייל לשעבר , תל אביב (17.08.07)
להמלצה על תגובה זו לחצו כאן
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י צנחן לעולם בתאריך 17-08-2007 בשעה 21:48.
|