לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-10-2007, 23:51
  ניסניניו ניסניניו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.07
הודעות: 3
החוק להגנת הצרכן

שלום רב,
הבעיה שלי היא כזאת: יש לי חנות בחיפה לנרגילות.
לפני כמה חודשים כאשר רק פתחתי את החנות, מכרתי נרגילה לאישה מבוגרת. לאחר כ-10 ימים היא חזרה עם הנרגילה כאשר היא משומשמת ומלאת חורים ודרשה שאני יחזיר לה את הכסף (מלוא הסכום). מכיוון שלאחר השימוש הראשוני ערך הנרגילה יורד ל-0 ואי אפשר להחזיר אותה לספק ומכיוון שבחנות היה שלט האומר שהחלפת נרגילות מותרת עד 7 ימים מרגע הקנייה, לא הסכמתי להחזיר לה את הכסף. למרות זאת לאחר וויכוח נוקב הסכמתי להחזיר לה שליש מהכסף או להחליף לה לנרגילה אחרת מאותו סוג. היא סירבה ודרשה את מלוא הסכום חזרה ולכן לא הסכמתי. לאחר כשלא שמעתי ממנה כחודשיים, היא שלחה לי מכתב שבו היא דורשת שנחזיר לה את הכסף או שהיא תתבע אותי בבית משפט על כל סכום הקנייה.
מה אומר החוק?

תודה רבה על שיתוף הפעולה ואשמח לשמוע את תשובותיכם והצעותיכם
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 30-10-2007, 08:03
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ניסניניו שמתחילה ב "אוקיי..."

שאלה מקדימה מעצמאי אליך, בעל העסק: יש לך אורינטציה של מתן שרות? ובתרגום האם אתה מבין שיש לקוחות קטנוניים ולא בני אדם והחוכמה לצאת מהם בשלום ולא לריב איתם?
ולענייננו. אם פרסמת או שהמדיניות של החנות שלך הינה לקבל סחורה חדשה תוך 7 ימים אתה מחוייב לכך. אין זה אומר שאתה אמור לקבל סחורה פגומה. שלח לה מכתב מנומס (ושמור ההעתק) גב' יקרה מאד. רכשת מוצר בסכום של... כעבור8 ימים ביקשת להחליף... לצערי המוצר פגום ולא ניתן להחלפה. אם זאת אשמח לשרת אותך בעתיד ובקנייתך הבאה תקבלי מאיתנו הנחה בגובה 25% כפיצוי... מה דעתך? היא אינה חברה שלך היא לקוחה עם חברות
ואם היא תתעקש אולי תצא "חלק" מהתלונה אבל מה עם הטירחה?...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 31-10-2007, 10:42
  בן שאול בן שאול אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי ניסניניו שמתחילה ב "תודה רבה על התשובה..."

אני מנסה לעזור לך להסביר לצד השני שאין לו סיכוי במקרה של תביעה ע"י הצגת קו ההגנה שלך וגם לעזור לך אם תהיה נגדך תלונה. מה לעשות ובתי משפט מחליטים על סמך מה שמונח בפניהם וכמעט לא מקשיבים ל'סיפור' שאין לו אחיזה במסמכים. כמו כן בבית המשפט ישנה משמעות מיוחדת אם הגירסה שלך היא בדיעבד או עקבית מתחילת האירוע.
לכן, לטובתך, אני מבקש שתשלח לה מכתב מסודר המגולל את כל הסיפור, את בקשת ההחלפה אחרי המועד שאתה מאפשר להחליף, את היות המוצר פגום ולא ניתן לשימוש ואת הפיצוי - שלפנים משורת הדין - אתה מציע. לו אני במקומה, אחרי המכתב, הייתי שוכח מהסיפור או לוקח הפיצוי שהצעת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:14

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר