אני מקווה שלא אכפת לך שאני מתערב

.
א.בגדול, דילוג התדרים הוא לא באמת רנדומלי,אלא
פסאודורנדומלי ,עקב הקושי הטכנולוגי ליצור משהו שיהיה באמת אקראי ולשלוט בתוצר כזה.
אבל זה ממש לא עקרוני.. אם אני זוכר נכון הצליחו ליצור רנדומליות אמיתית רק בשנים האחרונות.
ב.עד כמה שאני מבין את הנושא , השיטה הכי טובה להתגבר על מכ"מ מדלג תדר זה להשיג מאיפשהו את המכ"מ וללמוד את אלגוריתם דילוג התדר שלו. אם המכ"מ לא נגיש (מה שסביר להניח המצב בדרך כלל) אז יש 2 אופציות,לדעתי:
1. לייצר מערכת שתדע לקלוט ועבד את הנתונים מהר מאוד ולשדר אותות שיבוש מתאימים וכנראה שיש מערכות כאלה, לפי רישום הפטנט הבא ,למשל:
http://www.freepatentsonline.com/7126979.html
2.לחסום את כל ספקטרום התדרים של המכ"מ המשדר.נכון, העלות של פעולה כזאת היא גבוהה מאוד,בעיקר לוגיסיטית (כמות המשדרים גבוהה ),אבל אם מאוד רוצים,אז אפשר לנסות.
בשביל זה יש מטוסים גדולים (707.?), או שילוב של מספר מטוסים שמבצעים "חסימה מנגד", כאשר כל מטוס אחראי על תחום תדרים מסויים. לא?
ג.אם המכ"מ מתחיל לדלג תדר רק אחרי שהוא מבין שהוא נמצא תחת ל"א ולא עושה זאת כברירת מחדל אז אפשר לנסות לייצר משהו שלא יגרום למכ"מ להבין שמפעילים ל"א נגדו.
ברגע שמבצעים חסימה, ולא הטעיה (מטרות דמי), נראה לי שהעסק בלתי אפשרי.