04-10-2007, 20:36
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
אני מכיר את Mustop במשך שנים, כמשתמש בשירות שהם מציעים (בערך פעם או פעמיים בשנה, מהחודש הראשון לפעילותם).
אתייחס דווקא לנקודות אותן לא העלית, משום שישנם דברים שלא חושבים עליהם והם חשובים.
הרעיון פשוט - Mustop מספקת לך כתובת פיקטיבית בארה"ב (שלי בניו-ג'רזי) ומספר מנוי אישי. באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי אתה יכול לקנות בחנויות בארה"ב, ובכתובת המשלוח לציין את אותה כתובת פיקטיבית שקיבלת, לצד מספר המנוי האישי שלך (בכדי שהחבילה תגיע אלייך, בסופו של דבר).
זה פותר את הבעיה של חנויות שאינן מוכנות לשלוח לכתובות מחוץ לארה"ב (או קנדה וכו'). זה פותר גם בעיה שאני מוצא כמעצבנת - כשאתה קונה ב-Barnes and Nobles, למשל, אין לך מושג מתי תגיע החבילה, איפה היא וכו'... כל מה שאתה יודע זה שהיא נארזה/נשלחה ותו-לא. החבר'ה של Mustop נותנים לך סטאטוס יומי (פחות או יותר מדוייק). הם גם שולחים את החבילה עד הבית, להבדיל מסניף הדואר בשירותים אחרים.
הם די אמינים (מבית Netvision, ככה שיש אבא ואמא), די מהירים ולא הכי יקרים. לא שומעים עליהם כי יש להם אינטרס, אני מניח, שלא להתבלט יותר מדי ולגרום לחנויות בחו"ל להפסיק להתעלם מהשירות שהם מציעים (רבאק - מלא חבילות לאותה כתובת בניו-ג'רזי, שכוללת מספר מתחלף?). אני מאמין שגם בארץ הם שקטים בכדי שלא יתחילו לשאול יותר מדי שאלות ברשויות המס.
החסרון היחיד שמצאתי אצלם כרוך בתשלום מכס, מס וכו' - אתה נותן להם הרשאה לחייב עבורך והם מחייבים בכל עלות הנדרשת לשחרור החבילה. זה תמיד יצא לי יותר יקר (בעשרות אחוזים) ממה שחשבתי. כלומר, אחרי שביצעתי את כל החישובים לפי האתר שלהם, תמיד היו עלויות שוליות נוספות, שלא הייתי מודע אליהן. קח את זה בחשבון.
|