לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #16  
ישן 01-10-2007, 11:39
  DownLoad_Master DownLoad_Master אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.06.05
הודעות: 2,382
שלח הודעה דרך ICQ אל DownLoad_Master
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Aviv-Y שמתחילה ב "באמת פרט, נמק והסבר. אני אמור..."

חברים, בכל מקום השירות טוב לפני שאתה משלם (והרבה).
אני מספר את מה שאני שמעתי, בהחלט יכול להיות שהוא היה מקרה בודד, ויכול להיות שלא, כל איש יעשה את החשבון שלו.
אני מדבר על בנאדם כבד (סגן מנכ"ל אורנג') שאולי לא גולש בפורומים, אבל בהחלט יודע לא פחות מאיתנו.
הבנאדם הזמין מחשב רציני, וסיפר שהאספקה של המוצר הייתה מזעזעת, עיכובים לא נורמלים, וחלקים שהיו "במלאי" אבל לא היו.. אבל הכי מטריף:
קנה את לוח הP35 של DFI למטרות OC, ומי נשרף אחרי יומיים? (בלי OC), ולמי לוקח חודש וחצי להחליף?
*אני מבהיר בזאת, שזה מה ששמעתי, לא ניסיון אישי שלי, החנות היא מעניינת מאוד על שלל מוצריה, אבל חוץ ממוצרי TR, אפשר לקנות הכל גם בחנויות אחרות.
אם מישהו רוצה חנות טובה עם שירות טוב, שיילך לסקיי, או לזיגזאג.
_____________________________________
Gigabyte GA-P35-DS3 Intel Core 2 Duo E6750+Scythe Ninja Plus Rev.B Sapphire HD2600XT OCZ 2048MB (1024X2) PC6400 Platinum Rev.2 + G.Skill 2GB HK 800MHZ SeaGate 250GB Enermax Uber Chakra+Liberty 400W




Life Is A Shitty Game, But The Graphic Is Awesome

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 01-10-2007, 14:13
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
טוב באמת אתם מגזימים...
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אומנם זה לא ישפר את ההרגשה..."

לא שזה כ"כ מפריע לי כל הדיונים פה על כל מינה חנויות
שם קיבלתי שירות גרוע, שם לא חזרו אליי..
תקשיבו
אני עבדתי אישית בכמה מהחנויות האלה..חלקם מתחרים חלקם לא..לא אציין איזה כי זה בהחלט לא משנה...

כל הדברים שאתם חושבים הם לגופם של עניין.מכאן והלהחרים חנות זה קצת קיצוני..תנסו לדבר עם הבוס לגשת ממש למקום בו נמצא הבעל הבית של המקום לקבוע איתו פגישה במקרה הכי קיצוני ולסגור את זה בפגישה לא בטלפון..כך תצאו גם מורווחים ועם פיצוי הוגן.

יש מקרים שבאמת קורה שאיש מכירות לא שם לב או המחסנאי או הספק התעקב וזה קורה...זה לא רובוטים מנהלים את העסק אלה בני אדם וכל בני אדם עושים טעויות...אני יודע שזה מעצבן מה שאני אומר ואני בטוח שגם אם זה יקרה לי אני לא יקח את זה בצורה קלילה ואתעצבן קצת...אבל בטח לא יקרה לי שאני אחרים את החנות.
קניתי בעבר בכל אחת המותגים האלה וקרו גם בעיות צריך לדעת איך לפנות ועם מי לדבר ..ולפעמים כדאי לא לצעוק אלה לדבר יפה עם האיש מכירות או מי שמטפל בכם...תנסו את זה זה יעזור לכם הרבה!
אני אישית קרו לי הרבה מקרים שהייתי צריך תמיכה ולא קיבלתי ואפילו קרה מקרה עם חנות שנגמרה לי האחריות על צורב ובכל זאת קיבלתי שירות ותיקון.(KSP למי שממש רוצה לדעת את השם).

אבל תאחלס אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יעיל בלי הרבה צעקות אז תפסיקו לחפש מחירים זולים תקנו במקומות כמו BUG,OFFICE DEPOT יש עוד רשתות יקרות מספיק כדי לספק לכם שירות הוגן ועדיב תמורת מחיר גבוה יותר.

אני מקווה שלא הכעסתי אתכם יותר מדיי ואתם תבינו את הכוונה שלי (סה"כ טובה) ותהנו מחווית הקניה הבאה שלכם.

תודה וחג שמח
_____________________________________
LEON.PHOPE 4 THE BEST&PLAN 4 THE WORST

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 01-10-2007, 23:46
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אני חושב שעכשיו הכל ברור -..."

Rationalist
1.כמו שכבר אתה אמרת לי או שמהוא אחר מהפורום הזה תלמד לשרשר אחרי התגובה שלי.
2.עכשיו כבר הכל ברור?מה ברור בדיוק?
אני כרגע לא עובד בשום מקום ועבדתי בכמה מהמקומות והם מתחרים זה בזה לא 2 מקומות לצורך העניין יותר...בסדר
3.כרגע אני בדיוק לקוח כמוך וכמוהם אדוני .אני כבר לא עובד שם ותאמין לי בחלק מהחנויות לא מכירים אותי בכלל כי כולם כבר התחלפו!(מי כמוך יודע שבא לבקר בחנויות האלה כל שבוע ומשמיץ אותם פה כל יום).
4.אני קראתי את כל האשכולות מה עשו פה לאנשים ואני מצדיק את האנשים האלה אני אמרתי "זה לא בסדר"
אמרתי גם שלהשמיץ חנות זה גם לא תמיד בסדר יש דרכים טובות לפטור את זה אפילו מבלי לגשת לעו"ד...
פשוט להיפגש עם נשיא החברה מה הבעיה זה כזה קשה?עשיתי את זה פעם עם חנות של מחסני חשמל קניתי טלויזיה שלא עבדה ונפגשתי עם הסמנכ"ל אחרי שלא הצליחו לפטור לי את הבעיותב בטלפון.פטרו לי גם את הבעיה שהיתה לי + קיבלתי פיצוי .

אז ואללה שאנשים יתחילו להשמיץ כל חנות באמת שאין בעיה בסוף יגמרו לכם החנויות להשמיץ חשבתם על זה?.??
תרצו לקנות עם שירות טוב אמרתי כבר תקנו בOFFICE DEPOT או מBUG
_____________________________________
LEON.PHOPE 4 THE BEST&PLAN 4 THE WORST

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 01-10-2007, 23:54
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי leon_penko שמתחילה ב "Rationalist 1.כמו שכבר אתה..."

1. אתה צודק. אני עובר כרגע קורס מזורז בכדי ללמוד כיצד לשרשר אחרי התגובה שלך (אם כי נדמה לי שהנ"ל לא נתמך בגרסא הנוכחיות של מנוע הפורום, ועל כך אני מתנצל).
3. אני לא מבקר בחנויות הללו כל שבוע, מכמה סיבות - כף רגלי לא תדרוך בחלק מהן. אני לא כזה משועמם. אני מעדיף לקנות חלקים מ-Newegg (אם כי במידת הצורך אקנה מאותן שתי חנויות ששמעתי עליהן רק דברים טובים).
4. האם תוכל לפרט לגבי נשיאי החברות השונות, למען נוכל כולנו להפגש עמם בכדי לדון בקורותיו של מאוורר שובב, או מעבד פגום, או שאולי פיקסל מת במסך? האמת היא שאני חושב שנשיאי החברות השונות נפגשו איתך משום שידוע שעבדת בכמה וכמה חברות בארץ (או שמא בגלל שהם כלל לא קיימים, משום שלחנויות עלובות לממכר חומרה בארץ אין נשיא, יו"ר מועצת מנהלים ובמקרים רבים גם מנכ"ל ו/או סמנכ"לים?).

בוא נסכם ככה: בפעם הבאה שאני אצטרך סיכות למהדק, אני אחפש אותן באופיס דיפו. בפעם הבאה שאתה תרצה לקנות רכיב חומרה, תקנה אותו באופיס דיפו או במכולת הסמוכה למקום מגוריך?

בחייאת ליאון - באיזה חנויות עבדת? שווה לפתוח על זה עוגן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 02-10-2007, 01:39
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "1. אתה צודק. אני עובר כרגע..."

תמשיך לקנות NUWEGG בחו"ל
ואני מקווה ששם יעזרו לך מאוד במקרה שזה יתקלקל אגב אני בטוח שאתה תדבר איתם כמו שאתה מדבר עם המוכרים שאתה מדבר איתם בארץ...וזה גם יקח לך בטח משהוא כמו שבוע נכון?
בטח שלא...הליך מסובך קצת להחזיר חלק חזרה שקיבלת מחו"ל לא(בטח שתגיד לא) לא אחכה לתגובה בקשר לכך.

ולא לא אמרתי שעל כל סיכה או פיקסל שרוף צריך לערב מנהל (אני חושב שחצי מהבעיות פה גם לא בדיוק פיקסל שרוף) מדובר על כמה מאות שקלים אם לא אלפים שנזרקים לפח אתה לא יודע כמה חשוב למנהלים האלה לקוחות כמוך!!!לשמור..יותר נכון לא כמוך לקוחות שיכולים לתת משוב אמיתי על שירות ולא לפסול חנות
על בסיס קניה אחת לא מוצלחת או אכזבה של אחת האנשים(כל בעיה נפטרת לגופו של עניין)
משהוא פה פעם ניסה לשלוח מכתב לאחת המנהלים עם כל השמות שהיו מעורבים בפרשיות שאתם מדברים אליהם?אני בטוח שהשמות האלה יטפולו אני מבטיח לך..

כמה מחבריי הטובים פוטרו בגלל דברים כאלה וגם אני פוטרתי בגלל מכתב(לא נכנס איזה ולמה) כי זה ממש לא משנה..
אני עכשיו לקוח כמוך ואם אתה רוצה לפתוח עוגן על אפילו עבדתי או אשכול אז אולי כדאיי שתפתח אשכול על עצמך ותבקר את עצמך לפני שאת מבקר אותי...תפסיק להיות ילד!אני סה"כ מנסה לעזור פה כמוך בדיוק
_____________________________________
LEON.PHOPE 4 THE BEST&PLAN 4 THE WORST

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 02-10-2007, 12:02
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
Rationalist אתה צריך להבין לבד שאנילא מדבר על נועה
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "בחייאת ליאון - רשום מתי יש לך..."

יש את SKYPC שהשמיצו גם אותם ראיתי אשכולות באתר..
יש את FOXPC שוואלה חנות חדשה עוד לא הספקתי לרכוש משם אפילו מאוורר...שגם הם כבר לא בסדר .
KSP אף פעם לא היו בסדר...(לא מבין תאחלס למה)רשת גדולה אני בטוח שתמצא עם מי לדבר.
החנות שאסור להזכיר את שמה-לא קניתי משם עדיין אבל אם יהיה זול אז אקנה...ואני אסתדר טוב מאוד גם אם תהיה לי בעיה... גם משם

ויש עוד מלא..
אני לא מדבר פה רק על פנדה (שתאחלס מנסיון עבר שלי עם פנדה הם ברמה שירותית גבוהה מאוד ופעם היתה לי איזה תקלה עם איזה לוח 478 והחליפו לי (במסגרת אחריות כמובן).

נעה אני לא יודע-אין לי נסיון איתם
_____________________________________
LEON.PHOPE 4 THE BEST&PLAN 4 THE WORST

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #37  
ישן 02-10-2007, 21:44
צלמית המשתמש של Daniel310RO
  Daniel310RO Daniel310RO אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.11.03
הודעות: 640
מעניין..
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "לגבי העבר אתה צודק ב-100%. ..."

בחיפושי אחר מסך טוב ומשתלם יצא לי להיכנס לBUG, אני חושב בקניון בית הדר. שני רשמים יש לי לחלוק איתך - התייחסו אלי יפה מאוד, באמת, אך ברגע שהשלמתי משפט וחצי עם המילים 'סוג פאנל' ו'אפור לאפור או שחור לשחור' הופתעתי לגלות 2 זוגות(שני המוכרים!) עיני עגל מביטות בי במבט שאומר 'יכול להיות שאני מוכר חלקי מחשב ואין לי אפילו ידע בסיסי ביותר בתחום?'
לזכותם יאמר שהם גילו רצון ללמוד ובמשך 10 דקות ניסיתי להסביר על רגל אחת את מה שאני יודע, אבל איך יתכן שהם מתיימרים למכור מוצרים בלי שמץ של ידע ולו הקטן ביותר? ועוד בגלל ש"הסוכן של חיון לא הסביר להם"..
השרות כאמור די הפתיע לטובה, מאחר וחיפשתי בזמנו מסך 226 בעל פאנל S שניתן לזהות רק ע"י פתיחת הקופסא - והם אכן פתחו שניים שהיו להם בחנות, אבל כאן זה נגמר.
כנראה שה"עובדים המקצועיים ברמה הרבה יותר גבוהה מבעבר" היו בדיוק בשרותים.
_____________________________________
++++++
Intel® Core™ i7-4790K 4.0GHz, Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK
Gigabyte GTX 460SE 1GB, G.Skill RipjawsX 16GB 1600MHz
Samsung 840 Pro 256GB, Dell 2408WFP
Seasonic G650, Fractal Design Define R5

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 02-10-2007, 19:07
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי leon_penko שמתחילה ב "רק אם אתה מצפה שכשתחזור עם בעיה"

אני רוצה להדגיש משהו - אני אמנם קונה לאחרונה לא מעט חלקים ומחשבים ניידים שלמים (הראשונים מחו"ל והשניים בארץ), אבל לא בגלל זה יש לי ניסיון וסוג של חוכמת חיים בתחום, אותם אני מנסה לחלוק בפורום שלנו.

עבדתי יותר משנתיים לפני הגיוס בחנויות מחשבים בירושלים. אחרי זה עשיתי הסבה רצינית לתחום התוכנה, ולאחר מכן עברתי לתחום הניהול והיזמות. הנ"ל גם מעיד עליי שאני לא בן 12 (חלילה אני לא מזלזל. אני רומז לכיוון ההפוך - ככל שמתבגרים לומדים יותר).

הנקודה היא שאני בוחן חנויות מכל מיני אספקטים, שרובם שקופים (לא נראים) עבור הצרכן הסופי. למשל, שרשרת האספקה, אסטרטגיית השיווק או העקרונות שמאחורי קביעת מחירי המוצר. ומכיוון שכך, אני לא מסתפק ב"קניתי, באתי הביתה וזה עבד או לא עבד".

אני רואה את הפורום הזה כמקצועי ביותר בארצנו / בשפה העברית, ומעוניין להביא גם את הזוית שלי, אותה זוית שאולי היא פחות טכנית ומדויקת, ואולי היא יותר כללית ורחבה, אבל גם בה יש יתרונות (סתם דוגמא - כתבתי את דעתי על האיחוד בין Asus ו-Gigabyte מיד כשהחלו שמועות בנושא, וטענתי שמדובר בטעות אסטרטגית שתפגע בשתי היצרניות ובצרכנים. זה סוג של ניתוח שדורש הבנה מעבר להבדלים בין טכנולוגיות 90 ל-65 נאנומטר).

בקיצור, לפורום הזה יש שני מנהלים וכמה מומחים (אחד מהם נעדר), וכולם ביחד מנסים להביא תמונה שלמה, ולשמחתי - בזמן האחרון גם צרכנית יותר. בנוסף, בפורום הזה יש גם די הרבה כותבים והרבה יותר קוראים, וגם הם תורמים רבות באופן פעיל ובאופן סביל. ככה זה אמור לעבוד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 02-10-2007, 18:58
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי leon_penko שמתחילה ב "Rationalist אתה צריך להבין לבד שאנילא מדבר על נועה"

קרא מה שאתה כותב, ותבין עד כמה התרגלנו פה בארץ שעושים לנו טובות:
"הם ברמה שירותית גבוהה מאוד ופעם היתה לי איזה תקלה עם איזה לוח 478 והחליפו לי (במסגרת אחריות כמובן)."

היתה לך תקלה עם לוח, ובמסגרת האחריות החליפו לך אותו. ומפה אתה מסיק שהם ברמה שירותית גבוהה מאוד.

זו בדיוק הנקודה - הם עשו את המינימום האפשרי (החלפה במסגרת אחריות) עליו אתה משלם כבר ברגע הקנייה... הרי ברור לך שאתה לא משלם רק על אוסף הנגדים והקבלים שמולחמים, אלא גם על קיום מערך של יבוא, הפצה, שירות, מכירה ותיקון. המחיר מגלם מראש כמות ממוצעת+ של פניות לקבלת שירות.

עכשיו אתה בטח מגרד בראשך ולא מבין מה עוד הם היו צריכים לעשות, אז אני אעזור לך - מה עם פיצוי והתנצלות? מה עם לשלוח לך מכתב שבו הם מפרטים כיצד הם נהגו בכדי שתקלות כאלה לא יישנו? מה עם להגיע אלייך עם לוח חלופי בתקופת הבדיקה וההמתנה ללוח הבא (גם זה קורה)?

בארץ אין תודעת שירות. בארץ יש הכרת תודה מצד הצרכן על קבלת המינימום האפשרי (כלומר, אנחנו אומרים "תודה שלא דפקת אותי כמו כולם"). אתה מבין?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 03-10-2007, 03:54
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "קרא מה שאתה כותב, ותבין עד..."

אני לא אספר לך כמו שאת עשית (את כל קורות חיי) זה בגלל שמאוחר בלילה ואני דיי מסטול..ובטח יצאו לי המון שגיעות כתיב כי בנוסף לכך אני דיסלקט..בוא נגיד שאני גם לא ילד.יש לי כבר נסיון גם בתחום החומרה גם מאז היותי ילד ועכשיו אני עוסק בתחום קצת שונה וגם קצת עסקים..
דיסלקט אומנם אבל לא פרייר..יצא לי לגור בכמה ממדינות קצת יותר מפותחות מישראל ותן לי לאמר לך משהוא אנחנו בישראל נמצאים באמצע לא למטה ולא למאלה תמיד יש לאן לשאוף גם בארה"ב זה לא כזה נפלא...
תמיד משהוא בסופו של דבר ידפק...או הלקוח או הספק(עדיין תראה עובדה שמכל 100 אחוז עסקים שנפתחים כל שנה בממוצע בסקר שערכו כ80 אחוז נסגרים עד 5 שנים לאחר מכן).אני מניח שזה חלק מהבעיה...זה הציבור.
הציבור הישראלי קשה .
קשה לשכנע אותו לקנות קשה לשכנע אותו לקנות משהוא ושהוא יהיה גם זול וגם טוב...(תתפלא יש גם דברים כאלה) הציבור הישראלי מגיע לו הכל..
נכון היתה לי בעיה בלוח אם לא ציינתי איזו בעיה בדיוק..אבל לא משנה..החליפו לי בלי לשאול הרבה שאלות ואפילו התנצלו (למכתב אני לא מחכה מה אני יעשה אני לא יקי כמוך כנראה).
_____________________________________
LEON.PHOPE 4 THE BEST&PLAN 4 THE WORST


נערך לאחרונה ע"י leon_penko בתאריך 03-10-2007 בשעה 03:55. סיבה: אף פעם לא זילזלתי ביכולתך פשוט אמרתי את מה שאני חושב...צריך לכבד גם את דעתי
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:06

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר