24-07-2007, 14:47
|
|
|
חבר מתאריך: 02.05.07
הודעות: 32
|
|
מדריך כיצד להתגבר על תקלת "סנכרון/ניתוקים" ב ADSL
כמה טיפים לטיפול בתקלה נפוצה בשתית ה ADSL
הינה לכם כמה בדיקות שיש לבצע לפני שמתקשרים למוקד התמיכה ועוברים מסכת העברות מנציג לנציג ודיקלום צליל ההמתנה של המוקד.
במודמים העובדים בתצורת רשת , תקלת הסנכרון אינו תלוי במחשב , זאת לעומת מודמים העובדים בתצורת USB\ PCI בהם קשה יותר לאבחן את מקור התקלה , כיוון שהיא יכולה להתחיל במחשב ( מהמחשב הם מקבלים את מתח החשמל) ולהגיע עד הדיסלם ->( דיסלם – הוא למעשה ארון המכיל את המודמים בצד המרכזת) .
איך מתחילים את הבדיקות ?!
יש לבדוק שכבל הטלפון אינו עולה על אורך 5-4 מטר ושהמודם מחובר בצורה תקינה לשקע הטלפון עם הפילטר בכניסת ה ADSL .
ניתן לבדוק את החיבור פיזית על ידי הוצאה והכנסת הפילטר לשקע .
מומלץ לחבר טלפון פשוט לשקע היכן שמחובר המודם ולשמוע אם קיים צליל חיוג ובמידה וכן יש לחייג את המספר 110 לצורך הקשבה ווידוי למספר טלפון שעליו קיים שרות ה ADSL ולא הקוו טלפון הרגיל ( ללא השרות) .
במידה וקיים יותר משקע 1 על אותו קוו שעליו יש את שרות ה ADSL מומלץ לנתק מכשירים כגון טלפונים , אזעקה , מכשיר פקס , מכשיר YES או כל שרות אחר שמשתמש בטלפוניה .
במידה וגם החיבור המינימלי לא עזר יש לנסות להחליף את הפילטר בשקע היכן שמתחבר המודם .
כמו כן , במידה וביצעתם את כל הבדיקות שמופיעות מעלה , ניתן להתקשר למוקד התמיכה של בזק בטלפון מספר
1800-340-340 ( שיחת חינם ) -> לדבר עם נציג לאחר שביצעתם את כל השלבים לבדיקות נוספות במערכות במוקד ADSL ובמידת הצורך ישלח אליכם טכנאי הביתה לבדיקת התקלה בביתכם .
שימו לב שמדריך זה גם יכול לשמש לקוחות ADSL שסובלים מבעיות של ניתוקים אך חשוב לציין שהכוונה לניתוקים כאשר מנורת הסנכרון של המודם מתחילה להבהב ואז היא מתייצבת ונדלקת באופן קבוע.
בדיקות אלה יכולים לפתור את התקלה .
אני מקווה שמדריך זה יעזור לכם להתמודד על התקלה של הסנכרון בטכנולוגיית ה ASDL .
שתהיה לנו גלישה שוטפת ומהנה .
אשמח לתגובות , שאלות , בקשות מענות !!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|