26-07-2007, 23:32
|
|
|
חבר מתאריך: 31.10.04
הודעות: 2,088
|
|
סלקום ושירות תיקונים
אני פחות כותב כאן ויותר כותב במה שבלב ולפעמים בסקופים וחדשות כשיש לי מה לומר, אבל היום היה לי סיפור שמבחינתי עצוב לגבי סלקום, אני הלכתי היום לעבוד וכרגיל שמתי את הפלא בכיס שלי (כדי לא יאבד זה כיס שנסגר עם ריצץ' רץ') מהצריים ועד הערב לא נגעתי בסלולרי שלי, בערב אני מוציא אותו מהכיס להתקשר (בעבודה אבל זה פחות משנה אם בכלל) ומגלה שהמסך של הפלא שלי שבור. אני חיכיתי שאני אגמור לעבוד כדי ללכת לסלקום עם מעבדה כדי שיתקנו (לא חשבתי שהוא שבור פשוט צבע שחור באמצע המסך ובחלק השמאלי לא רואים כלום) אני מגיע לסניף ומשאיר אותו שם פרט חשוב שכדאי שאני אוסיף קניתי אותו לפני 3 חודשים ולכן יש עליו עדיין אחריות יצרן, אומרים לי לחזור בעוד חצי שעה וזה מה שעשיתי, כשחזרתי אמרו לי שהמסך שבור ואחריות יצרן לא מכסה אותו כיוון שהם טוענים שהוא נמחץ, יכול להיות שהפלא "נמחץ" בזמן שהיה בכיס שלי וזה כנראה מה שקרה, הקטע שמבחינתי לא בסדר הוא שאני שמתי אותו בכיס הזה כדי שלא יאבד לי ולשמור עליו שלא יפול ובכל זאת נהרס לי אישית זה נשמע הגיוני שאחריות יצרן תכסה מקרים מהסוג הזה, ולא נראה לי הגיוני שמכשיר חדש (3 חודשים בשבילי זה לא הרבה) יהרס כל כך מהר אז רציתי לדעת מה אתם חושבים ומה אני יכול לעשות כדי לסדר את הבעיה? אין לי ביטוח על הפלא רק האחריות יצרן קיימת אבל מסתבר שהיא לא מספיק טובה.
עריכה: וכל האשכול הזה לא רשמתי שהמכשיר שלי הוא סמסונג E250
_____________________________________
אני לא צריך חתימה
|