04-04-2005, 22:32
|
|
|
חבר מתאריך: 15.07.03
הודעות: 611
|
|
חרם צרכנים והתנהגות סלולרית - הדור הבא!
אז לא השתמשנו היום בסלולרי...
ואני בספק גדול אם זה הזיז להם שם למעלה ואם הזיז להם אז בטח שהיה זה דיגדוג קל.
אם יכלנו יום אחד "להתנתק מהעולם" ותודו שהשד לא כ"כ נורא למה אנחנו לא יכולים להתנתק ממנו לעוד יום או לעוד שבוע...כמובן שאני יכול להגיד גם עוד שנה ועוד שנתיים...אבל תחשבו על זה ברצינות רגע, האם יום אחד של חרם צרכנים יספיק להם להפסדי ענק בסדר גודל כזה שהם יוזילו את התעריפים משמעותית?
ונגיד שהם יחזירו לנו את התעריפים הקודמים,הרי גם במצב שהיה לפני ההתייקרות לא היו תעריפים הוגנים ולא בטיח!!!
אנו מצפים להוזלה בתעריפים עקב תחרות בין חברות התקשורת הסלולרית השונות בדומה לתחרות בין ספקיות האינטרנט השונות (שבאמת הורידו תעריפים בצורה משמעותית והוגנת)
אבל זה לא קורה ולפי איך שהעניינים נראים כרגע זה רק נהיה גרוע מרגע לרגע.
להלן כללי התנהגות סלולרית לעתיד טוב יותר:
נסו להמנע מהשימוש בסלולרי עד לסוף השבוע - זה חרם צרכנים אמיתי!
אל תשלחו SMS שטותי לכל חבר - זה עולה לכם הרבה כסף!
אל תגלשו באינטרנט הסלולרי - זה עולה לכם הרבה כסף!
דברו בסלולרי אך ורק מחוץ לבית. - אלא אם כן אין לכם טלפון של "נזק" - זה יחסוך לכם הרבה כסף!
השתמשו בסלולרי אך ורק לשיחות חשובות והכרחיות. - זה עדיין יעלה לכם המון כסף!!!
ודבר אחרון, אם יש לכם רעיונות משלכם לכללים להתנהגות סלולרית הוסיפו אותם לכללים הנ"ל,
השקיעו מס' שניות והעבירו את המכתב הזה לכל מי שאתם מכירים
רק שינוי בהתנהגותנו הסלולרית יביא למהפיכה
בהצלחה לכולנו.
י.א
|