לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 10-05-2007, 12:56
  freedom_fighter freedom_fighter אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 1,234
זה לא ממש סיפור להתהפך עם טנק.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Polk שמתחילה ב "תגידו, זה אני או ששומעים על..."

בסופו של דבר הטנקים, אם מתאמנים כמו שצריך, נוסעים בשטחים קשים. טעות קטנה בתזמון של המפקד, או בעבודת הצוות מפקד-נהג, והיגוי שניתן שניה מאוחר או מוקדם מדי, יכול להכניס את הטנק לכל מיני זוויות לא נעימות.
לפעמים לא רואים תעלות בלילה, לפעמים נוסעים בציר הררי וכל סטיה הכי קטנה פירושה התהפכות או הידרדרות לתהום... אבל אין מנוס- יכולות התנועה בשטח קשה וגם לא ברור הן כאלה שצריך לתרגל ולחדד באימונים, כי הן נדרשות בפעילות מבצעית.

מה שכן, חשוב להקפיד על שעות שינה כמו שצריך (רצופות ומספיקות) לנהגים ולמפקדים, וזה אני לא ממש בטוח שעושים... דווקא לנהגים רגילים בצבא יש נהלים מאוד מחמירים וברורים בנושא, וטוב שכך. כשהדבר מגיע לרק"ם, פחות מקפידים, וחבל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:35

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר