02-05-2007, 09:07
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
|
|
השיטה החדשה של התשקורת הישראלית: פרסומת, פרסומת, שטיפת מוח
כשעושים פרסומת מסחרית כל מה שעושים זה שמציגים את שם המוצר וזהו.
אתם הולכים ברחוב ורואים שלט של מוצר מסויים. כל מה שכתוב בו זה אך ורק שם המוצר וזהו.
במילים אחרות: אל תשאל למה, אל תשאל מדוע. כבר החליטו עבורך.
אתו דבר היה עם ההתנתקות: אל תשאל למה, אל תשאל מדוע. הולכים על התנתקות, תהיה התנתקות, לא יעזור שום דבר. אלו לערך היו המילים של המצדדים של ההתנתקות. לא צריכים לענות מה יהיה עם הטילים שיעמדו בעזה, לא צריך מענה בגלל שזו עובדה...
אותו דבר גם בקשר לקדימה, קדימה, קדימה, קדימה. כל הסקרים מבנאים קדימה, הכול מוביל קדימה. ככה לערך היה הדחיפה שהתקשורת דחפה את קדימה.
ועכשיו מנסים באותה דרך לדחוף את ציפי לבני: מזכירים אותה ללא הרף, אל תשאלו למה אל תשאלו מדוע, אל תשאלו מה היא יודעת, אל תשאלו מה הכשרונות שלה, ומה הנסיון שלה. צפי לבני וזהו.
_____________________________________
יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)
נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 02-05-2007 בשעה 09:09.
|