02-04-2007, 02:53
|
|
|
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 69
|
|
כעיקרון, ברגע שאתה רוכש מוצר, גם אם עדיין המוצר לא הגיע לרשותך, זה מהווה מעין הסכם בינך לבין בית העסק. על פי הסכם זה, בית העסק מחוייב לספק לך את המוצר, ואילו אתה מחוייב לשלם עבורו. במידה ובית העסק לא היה מוכן לספק את המוצר, זה היה אומר שהוא אינו עומד בצד שלו בהסכם, ואז ניתן לבדוק בערכאות משפטיות מה ניתן לעשות. במקרה שלך, זה לא היה כך. וזאת מכיוון שבית העסק כן היה מוכן לעמוד בצד שלו בהסכם, אך אתה לא היית מוכן לעמוד בצד שלך (וזאת כיוון שגילית שלא היה ברשותך הסכום לשלם על העיסקה). מכיוון שכך, האשמה מוטלת על הקונה ולא על המוכר. בנוסף, כל בית עסק רשאי לגבות דמי טיפול על העיסקה, אם בחוזה ביניכם ישנו סעיף המעיד על קיום דמי טיפול אלה.
|