11-03-2007, 19:46
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.12.06
הודעות: 584
|
|
מממ...
נכון, דרג ד', לרוב, זו עבודה במעבדה מחוץ לבסיס.
אני לא יודע איך בוחרים דרג(לפי צרכי הצבא, אני מאמין), אבל אני כן יודע שקורס נש"ם(נשקים מונחים - טילים למניהם, תפקיד מסווג) זה דרג ד'.
דרג א' - בדיקות ותיקונים ממש קטנים לפני ואחרי טיסה, בדיקות יומיות ושבועיות.
טכנאי דרג א' עובדים מסביב לשעון, מתי שצריך אותם. כלומר, תלוי בפעילות. הם צריכים להכין את כלי הטיס לטיסה(בדיקות PRE-FLIGHT, תדלוק וכד') והם אלה שבודקים אותם לאחר הנחיתה. שזה יכול להיות באמצע הלילה ובכלל בכל שעות היום.
לרוב, עושים 3\11
דרג ב' - החלפת חלקים גדולים. כאשר טכנאי דרג א' מזהה בעיה רצינית(שהוא לא יכול לטפל בה) באחד החלקים בכלי הטיס, הוא מוריד את כלי הטיס לדרג ב', ואז מטפלים בזה שם, במוסך בו עובדים טכנאי דרג ב'.(טכנאי דרג א' נמצאים בטייסות, ואילו טכנאים דרג ב' נמצאים במוסכים המפוזרים ברחבי הבסיס).
טכנאי דרג ב' עובדים עד 5 בצהריים, פחות או יותר, שכן אין לחץ וכלי טייס יכול להיות במוסך גם כמה חודשים.
בתפקיד כזה, אני מאמין, יש מצב ליומיות, שכן יום העבודה נגמר בחמש.
דרג ד' - אם יש איזה בעיה באחת במערכות הזעירות - שבבים אלקטרוניים ודברים בסגנון הזה, אז שולחים את החלק הבעייתי לדרג ד', למעבדה.
עושים יומיות כי זו מעבדה מחוץ לבסיס.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|