22-02-2007, 23:25
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
לא שיש לי נסיון בזה, אבל זה מה _שאני_ הייתי עושה:
כותב פקס, ומודיע (אפשר להוסיף פלצנות משפטית מסוג "מבלי לפגוע בזכויות" בראש הדף ) שעקב הפרת ההתחייבות שלהם כלפיך (אי אספקת שירות במועד שננקב), אתה רואה את ההסכם כמבוטל. את הפקס הזה אתה שולח עם אישור מסירה של הפקס (צריך פקס שמדפיס את המסמך המקורי + אישור על המסירה באותו דף...), ואם אפשר, גם לשלוח להם בדואר רשום את אותו הדבר. בנוסף, כדאי להודיע לחברת האשראי שלך שהם לא עמדו בהתחייבות, ושאתה מבקש מהם שלא יכבדו את בקשת התשלום שלהם (אם חברת האשראי תסכים או לא, זה אני כבר לא יודע).
המטרה של הפקס היא שתהיה לך הוכחה ביד שאתה הודעת והתרעת שאינך מעוניין.
הבעייה היא שאני לא יודע איך תוכיח בבית משפט שלא חיברו אותך... וכאן כבר קטונתי.
מסקנה לעתיד: לציין הכל בחוזה, ואם ההסכם הוא בשיחה טלפונית - להקליט אותה. חד וחלק. ככה זה אצלנו במדינה - "הלקוח תמיד צודק" קיים רק באגדות...
נ.ב. העברתי הודעתך לפורום "משפטים וצרכנות" - אין לה שום קשר לרשתות...
* אין בהודעה זו משום עצה משפטית, וזו בעייה שלך אם אתה מסתמך עליה. אם אתה רוצה עצה משפטית, פנה לעורך דין. אני לא עורך דין.
|