התכתובת בני לבין פנדס (העלתי מחדש, הודעות ישנות ימחקו בגלל שם שנכתב בטעות)
המייל העליון הוא החדש ביותר והתחתו הוא המייל הראשון שנשלח(כפי שמופיע באוטלוק לאחר שעושים reply)
תגובתי ליאיר מנהל פנדס:
יאיר שלום,
לפני שאתחיל אני מקשר לך פה לינק למוצר tray שמוצא למכירה ממש כרגע בחנות שלך:
Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb Tray
אני לא יודע של מי הוא אם של איסטרוניקס או לא, אתה עובד עם שני ספקים?
בכל אופן לא האשמתי אותך בשום דבר מכיוון שאין לי שום הוכחות ומכיוון שאני לא רודף אחריך וגם אין לי שום דבר אישי נגדך, אני דווקא אהבתי את השירות שלכם והייתי מרוצה מהרכבת המחשב ומגוף הקירור שרכשתי לפני מספר ימים.
לצערי לא עמדת בצד שלך בעיסקה שעשינו, ועכשיו ברשותך אצמד לעובדות בלבד ללא השערות ודעות אישיות.
עובדה: שילמתי לך 1325 ש"ח על מעבד אינטל E6400 BOX
עובדה: סיפקת לי את המעבד עם מודיפקציה שאינטל אוסרת, שהיא הדבקת מדבקה על המעבד.
עובדה: אינטל מורה שבין גוף הקירור למעבדי אינטל צריכה להיות משחה תרמית בלבד, ללא שום חומר אחר, וכן מעידה שהחלק המכריע באפקטיביות הקירור הוא אותו חיבור בין המעבד לגוף הקירור.
עובדה: פנדס אומרים לי שאם אסיר את המדבקה שהונחה שם שלא ע"י אינטל ובניגוד להוראות היצרן אינטל, אאבד את זכותי לאחריות.
עובדה: לא ידעת אותי מראש שעל המוצר שאני אקבל, אני אקבל מודיפקציה אסורה ע"י היצרן כגון מדבקה.
אינני מעוניין במוצר שבגלל שהוא נעשתה בו מודיפקציה אסורה, מבחינתי אתה קיבלתי את הכסף, זאת אומרת אני את צידי בעיסקה עשיתי, אבל אתה לעומתי נתת לי מוצר שהוא לא מה שדיברנו עליו.
אין לי שום דבר נגד פנדה, ושום דבר נגדך, להפך, אשמח להמשיך לקנות בפנדה, רק במשנה זהירות כמתבקש לדעתי לאחר המקרה הזה.
בכל אופן, אני לא מתכוון לצאת בהפסד מהעניין ולתת לך את המעבד שלי עד שתזמין חדש, מכיוון שאני עובד עם המחשב ואתה משבית אותי, אתה לא עמדת במה שדיברנו עליו, מסיבות כאלה ואחרות, ואין לי שום דבר נגדך, אבל אני מבקש שתזמין מעבד חדש ללא מדבקה, ושיגיע, תזמין אותי ונחליף אותם אחד על אחד, כמו שאת הכסף אתה שומר אני מבקש שתיהיה פייר בעניין, אני מניח שכיסית את עצמך במבחינה משפטית ואינך חייב להזמין לי אותו מראש. אבל כאן נכנס עניין שירות הלקוחות, שהוא הדבר החשוב בעיניי נעל למחירים.
הרבה אנשים היום שבאים מתחום החומרה מדברים בניהם ויוצרים קשרים וקהילות לטובת החלפת מידע בקשר לחנויות ולמקומות קנייה ממולצים בין השאר, גם אני חבר בקבוצה כזאת, וחברי קהילתי, רובם, לא ראו בעין יפה כלל וכלל את כל דבר סיפוק המעד עם המדבקה כנגד הוראות היצרן.
להלן לינק לפורום ולאשכול המדבר על הרכישה: http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=267912
כבר קראו אותו 338 איש, ואני כמובן אדע להמליץ עלייך כנותן שירות טוב או לא טוב באותו פורום ובכל פורום שאני מכיר ובזאפ כמובן בהתאם לשירות שתתן לי במקרה שעומד על הפרק. זהו אינו איום כלל וכלל, חלילה, אני פשוט אומר לך את זה כאדם שדוגל בצרכנות חכמה. אני משתף את המידע על כל הנושא ואת כל התכתובת בנינו עם הרבה אנשים כדי שהם יסיכו מסקנות מהנושא, לדעבוני, רבים מפחדים לקנות מעבדים אצלך לאחר עניין המדבקה. אם תיראה אנשים אמרו דברים קשים נגד פנדס לאחר שהעלתי את הנושא.
איך אנחנו פותרים את העניין ככה שכל הצדדים יצאו עם חיוך יאיר?
הכדור במגרש שלך.
בנוגע להתנצלות, אני חושב שזו אינה גישה שבה פונים ללקוח, כאדם שמהתעסק בשירות לקוחות, אינני מתנצל על דבר מהעובדות ולא על הכעס שאני חש.
מבחינה חוקית אני מודה שזה שאמרתי שאולי התקנתי לי tray במקום BOX הייתה השארה לא מבוססת, ולא הצגתי אותה כעובדה מעולם.
בברכה,
*** *****
מכתב מיאיר מנהל פנדס:
צר לי אך אתה טועה.
בארץ יש 2 יבאונים רשמיים של אינטל שניהם מוכרים לחנויות באריזות BOX בלבד.
איסטרוניקס וחיון.
המעבד שרכשת הגיע מאיסטרוניקס בתצורת BOX כאשר איסטרוניקס מדביקים כמקובל אצל מרבית היבואנים מדבקה עם מספר סידורי על מנת להבדיל בינם לבין ספקים אחרים.
מי שקיבל מעבד מהמפיץ הרשמי השני, חיון, מקבל את המעבד ללא מדבקה מאחר וחיון אינם נוהגים להדביק מדבקות.
את הדברים האלה אתה יכול לברר וחלק כבר ביררת מול איסטרוניקס ולאמת אותם.
היתרון במעבד שנקנה באיסטרוניקס הוא אחריות לכל החיים, מעבר ל 3 שנים האחריות שנותנת אינטל.
לכן קיבלתי את מה ששילמת עליו בדיוק מעבד E6400 BOX וכל מי שמקצועי בענף המחשבים יסביר לך שקנייה עם מדבקת איסטרוניקס מחזקת את העובדה שקנית מעבד BOX מקורי ולא משהו אחר.
"הרבה לקוחות " מתסכלים ואומרים עכשיו מה *** רוצה ? הרי הוא קיבל BOX מקורי מאיסטרוניקס
וכדאי שתפסיק כל הזמן אם הקטע שמה יגידו או מה יחשבו על פנדה - להיפך אני רוצה שתכתוב שסיפקנו לך מעבד מקורי של אינטל עם מדבקה של היבואן הרשמי.
לא קשר אם אתה רוצה מעבד ללא מדבקה אין שום בעיה - תחזיר את המעבד לפנדה ואנו נביא לך מעבד של המפיץ השני חיון הפצה שמגיע ללא מדבקה אך רק עם 3 שנות אחריות.
להבא לפני שאתה מאשים במשהו - תבדוק טוב, אין מעבדי TRAY לאיסטרוניקס ואתה יכול לאמת איתם של מעבד שפנדה אי פעם קנו מהם ב 8 שנים האחרונות היה BOX
לאחר התנצלותך על ההאשמות הנ"ל נשמח לספק לך מעבד ללא מדבקה
תודה
יאיר
מכתב ממני לסמי מנהל שירות לקוחות בפנדס:
סמי שלום,
בהמשך לשיחתנו, הנה קישור לסרט הרכבה של מעבדי 775 מפתיחת הקופסא, כמו שתיראה המעבד מסופק ע"י אינטל חלק לחלוטין.
אינני מצפה לקבל שום דבר אחר פרט למעבד כפי שיצא מהמפעל של אינטל כאשר נחתם בקופסא, קרי BOX.
קישור לסרט: http://www.intel.com/cd/channel/res.../eng/100617.htm
כמו כן, הרי תמונה שלקוחה מספרות של איטל המסבירה את עיצוהו של גוף הקירור, שוב לא תראה מדבקה:
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://b8.mail.yahoo.com/ym/or-team.com/Upload?Data=upl1633220030]
הנה ציטוט מתוך: http://www.intel.com/support/processors/sb/CS-023107.htm
Important: Ensure processor and heatsink bonding surfaces are free from previously applied thermal interface material, oil, dust, and any other debris.
לסיום סמי, למען האמת, אינני מעוניין בתשובתו של היבואן, או בדעתו של הטכנאי שלך האם זה מזיק וכמה זה מזיק ואם זה זניח או אפסי וכו'
אני מעוניין בדבר אחד בלבד, במעבד E6400 BOX חתום מאינטל, כפי ששילמתי עליו, גם עם תוכיח שהמדבקה בעצם עשויה מזהב ולכן מוליכה יותר טוב
מכל חומר אחר, אינני מעוניין בה, משום שאני שילמתי על מעבד מקוריBOX כמו שיצא ארוז מהמפעל של אינטל, אינני מעוניין בשום תוספות, לא מזיקות ככל שיהיו עליו, אתה מבין? אני פשוט לא מעוניין, גם אם תביא את המנהל של איסטרוניקס שיעיד שהמדבקות שלהם עשויות מזהב, זה לא משנה, אני רוצה מעבד כפי שיצא ארוז אצל אינטל, אני קונה מוצר של אינטל, לא של פנדה ולא של איסטרוניקס, לא ביקשתי את דעתכם ולא ביקשתי שתוסיפו ותשנו דברים, ולא כתבת שאתה משנה דברים, אתה כתבת שאתה מוכר אינטל מקורי BOX, תעמוד בזה, או שתספק לי את זה, או שנבטל עסקה, לפי מה ש**** **** אמר לי אתמול, אתה יודע לספק גם מעבדים ללא מדבקה, ואני אשמח לקבל כזה ולהישאר לקוח מרוצה ולהעיד עליכם כחנות הוגנת.
שילמתי לך סכום מלא תמורת המעבד סמי, ואני מצפה לקבל בדיוק את מה ששילמתי עליו, כמו כן, הרבה עיניים של לקוחות שלכם מסתכלות ועוקבות אחרי המקרה שלי, אני מקווה שלא תאכזב אותנו, דווקא הייתי מרוצה מכם עד היום.
אם אתם רוצים להוסיף פרטים למוצר בשביל אחריות, יש דרכים הרבה יותר פשוטות, כמו תעודת אחריות, או מדבקה על החוברת, או העתקת ה ID האישי של המעבד למחשבי החברה ושימוש בהם, אבל זה כבר עיניין שלכם לא לי, אני רק רוצה את מה ששילמתי לך כסף תמורתו Original Intel E6400 BOX .
בברכה,
**********
_____________________________________
Intel I7 920 2.66 GHz
Asus P6TD Deluxe Intel X58
G.skill Trident 6GB (3x2GB) DDR3 1600Mhz
Samsung 22" 226BW 1680x1050
Asus Radeon EAH5870 1GB
Seasonic 750W
נערך לאחרונה ע"י balvan64 בתאריך 06-01-2007 בשעה 21:05.
|