26-01-2007, 12:54
|
|
מנהל משבראש, בלשנות, תכנות ויהדות
|
|
חבר מתאריך: 04.06.06
הודעות: 33,133
|
|
|
למה אתה אבל מעוות את הפסוק??
הפסוק לא דיבר על מי שניתן לו לחיות
כלומר שכל מי שלא צדיק אין לו זכות לחיות
הפסוק פשוט נותן הבטחה לצדיקים שלעתיד לבוא צדקותם תבוא לעזרתם
מי יכול להבטיח דבר כזה לכופרים וגויים ש"אמונתם" תשתלם בסופו של דבר??
אין פה שום התרסה להרוג או להמיר דת
להיפך! היהדות היא אולי הדת היחידה בעולם שלא טוענת שהיא אוניברסלית
כלומר, מי שיהודי הוא יהודי ומי שלא, עדיף שישאר כך...
לכל אדם יש תפקיד בעולם, גם לגויים. אין לנו שום מטרה לגייר אותם
יהודים, להבדיל מנוצרים ומוסלמים, אף-פעם לא יצאו למלחמות דת
אם במקום ישירות לתקוף היית מנסה קצת להבין, היית רואה את ההגיון בפסוק
ואגב, סליחה על הביטוי, אבל "איש באמונתו יחיה" הוא סתם חרא פוסט-מודרניסטי
יענו שאין אמת אובייקטיבית, כל אחד והאמת שלו והכל נכון באותה מידה
והורה שמכה את ילדיו כי הוא חושב שזו הדך הטובה ביותר לחנך אותם?
תן לו! איש באמונתו יחיה! הרי הוא מאמין שככה צריך להיות
ומטורף שחושב שהוא סופרמן שיכול לעוף ורוצה לקפוץ מבניינים
למה לא לתת לו? הרי הוא מאמין בזה בכל ליבו
או בנאדם שסתם מדוכא ורוצה להתאבד?
לפי ה-"איש באמונתו יחיה" איזו רשות יש לך לעצור כל אחד מאלו?
אבל עזוב, הדיון הזה הוא יותר לפורום שולחן ערוך ולא למשוב
|