20-12-2006, 18:29
|
|
|
חבר מתאריך: 20.12.06
הודעות: 1
|
|
ביטול עסקה - פגמים בארון
שלום רב
הזמנו ארון 6 דלתות ומיטה בחנות רהיטים "פולג חדרים" בנתניה.
הארון והמיטה מגיעים מספקים שונים לכן את הארון כבר קיבלנו, ואת המיטה עוד לא.
הארון מגיע ממפעל "בית הספה והרהיט" בחיפה.
הארון הגיע עם 8 בעיות שונות.
חלקם בעיות פשוטות שניתו לתקן בקלות (מוט תליה חסר, חסרים ברגים לידיות, עומק מדפים לא מתאים)
חלק אחר בעיות יותר רציניות.
- המרכיבים לא הצליחו לחבר מדף קושרת לדופן (החיבורים בדופן לא טובים כנראה)
- ב 4 !! דלתות מתוך 12 יש קילופי צבע צמוד לקנט
- ביקשנו מגירות בארון בחלק שמאלי ובחלק ימני. באמצע ביקשנו שלא תהיה מגירה, ובמקום זה הדלתות יהיו לכל הגובה. במקום זה הדלתות בחלק האמצעי של הארון מתחילות בערך 15 ס''מ יותר גבוה מצד שמאל וימין. (יש שרטוט שצורף להזמנה)
- הגב של ארון לא התאים ב100% לרוחב של ארון, וכשניסו המרכיבים (לא מקצועים לטעמי) לחבר אותו באמצעות מסמרים !! (לא אקדח סיכות כמו שראיתי בהרבה התקנות אחרות) הם פיצצו את הדפנות. (בתוך הארון אני רואה קצוות של מסמרים).
לקח למרכיבים ארבע שעות ! לעבוד על הארון.
לא חתמנו על טופס ומאשר קבלת ארון.
כבר שבוע יש לי בבית ארון חצי מורכב בלי ידיות, בלי מגירות, וחלק שמאלי של הארון לא מחובר לשאר הארון. הארון עכשיו מסכן את הילדים.
לפי דעתנו צריך להחליף את כל הדפנות, 6 דלתות מתוך 12, כל המדפים (לא מחזיקים) וגב של ארון.
יש לנו הרגשה ששילמנו על רהיט חדש אבל קיבלנו סוג ב' שהורכב בצורה לא מקצועית ועכשיו מציעים לנו לתקן/לקמבן אותו.
ביקשנו לבטל את העיסקה או לקבל ארון חדש. עברה כבר שבוע ולא קיבלנו תשובה מפורטת. בחנות אומרים לנו שרשימת ליקויים נשלחה למפעל. התקשרתי למפעל ואמרו לי שכל הבעיות הקטנות יטופלו אבל לא הבעיות העיקריות.
השאלות שלי:
- האם אי התאמה לשרטוט ובעיות בהרכבה הם סיבה מספקת לביטו עסקה/תביעה בבית המשפט?
- האם אני יכול לבטל תשלום של ויזה בטענה שהמוצר לא סופק? (יש תשלום אחד על שני מוצרים!)
- מה אני עושה?
תודה
|