17-12-2006, 23:10
|
|
|
חבר מתאריך: 16.07.06
הודעות: 1,577
|
|
אני מניח שיש לך מודם רגיל המשורשר לEdimax.
המודם שלך מסונכרן מול הקו ?
בקש מבזק ב1800-340-340 עזרה ותנחה לעובדה שמאז הסרת הADSL מהקו אתה לא
גולשץ שייחברו אותך קודם כל מול השרתים שלהם לבדיקה, אפילו ללא הנתב - כדי לראות
שמבחינתם הכל תקין !
הם בודאי יעשו בדיקה איתך שתבדוק שהסנכרון שלך נופל כשהם מאפסים את הקו.
יכול להיות שהיוזר שלך נתקע תוך כדי ניתוק התשתית - בקיצור, אתה חייב ליצור איתם
קשר...
_____________________________________
|