24-11-2006, 11:21
|
|
|
חבר מתאריך: 24.11.06
הודעות: 1
|
|
הטעייה ופגיעה לדעתי בצרכנים ביריד המותגים 2006
הפגיעה הצרכנית לדעתי:
- התניית שירות בשירות – רוצה לקנות? שלם 10 שקלים בכניסה.
- אי אכיפת איסור העישון , חוסר מוחלט של שילוט האוסר עישון - גם מוכרים עישנו .
- רעש לא מידתי החורג מרמת הרעש המותרת במקומות סגורים עד כדי פגיעה וטשטוש חושים. יש לזכור המקום לא הוצג כבר/פאב /מועדון ריקודים.
- לא נמסרה חשבונית או קבלה בתמורה לתשלום עשר השקלים עבור הכניסה.
הציפייה הייתה ליריד איכותי של מותגים בעלי שם.
אך באולם היחידי בו התקיים היריד מתאתי אך 5 מותגי שם עולמי.
בכניסה נגבו 10 שקלים למבקר ללא השארת כרטיס בידי במבקר להוכחת ביקור או תשלום.
(אף לא הופעלה במקום קופה רושמת)
(בדלפק ליד הכניסה מכרו פתקים צבעוניים שלא הוו קבלה או חשבונית ב10 שקלים כל אחד
ואלו נלקחו מהמבקר מייד עם כניסתו לאולם. )
האולם היה באווירה דחוסה,עשן סיגריות מחניק , רעש אימים ממערכת הגברה ,רעש שלא אפשר שיחה מקרוב בין אנשים.
רוב המכנסיים היו במידה קצרה מידה שלדעתי מתאימה לגלאיי 14-15 או שגובהו לא מתנשא בממוצע ומעלה.
אך גם בגזרות לא מצאתי חידושים ורוב המכנסיים שהוצגו היו בגזרה נמוכה הגזרה שבדרך לצאת מאופנה העכשווית .
לאחר כ 20 דקות והתבוננות ברוב דוכני התצוגה בת זוגי ואנוכי נטשנו מאוכזבים.
פניתי לדוכן הקבלה ובקשתי החזר של 20 השקלים בטענה שסיגריות ורעש מערכת הרמקולים לא מאפשרות שהות מבחינתי.
נתקלתי בסירוב בוטא מאדם שהסכים להזדהות רק בשם צביקה ואיים עלי שיפנה אותי החוצה ע"י המאבטחים.
אני דווקא שמחתי לרעיון והצעתי לו שאכן יפעל כך אך לצערי הוא לא העיז .
הפגיעה הצרכנית לדעתי:
- התניית שירות בשירות – רוצה לקנות? שלם 10 שקלים בכניסה.
- אי אכיפת איסור העישון , חוסר מוחלט של שילוט האוסר עישון - גם מוכרים עישנו .
- רעש לא מידתי החורג מרמת הרעש המותרת במקומות סגורים עד כדי פגיעה וטשטוש חושים.יש לזכור המקום לא הוצג כבר/פאב /מועדון ריקודים.
- לא נמסרה חשבונית או קבלה בתמורה לתשלום עשר השקלים עבור הכניסה.
|