14-01-2005, 04:43
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
|
|
לא מדוייק
במטוסים ישנים יותר (כגון הצוקיות) גלגל החרטום באמת קבוע במקומו, והפניית המטוס על הקרקע נעשית ע"י השימוש בברקסים (הגה הכיוון לא ממש יעיל על הקרקע).
אבל במטוסים מתקדמים יותר ניתן לשעבד את גלגל החרטום לפדלים (כמו בהעיט), וכך הוא ניתן להפנות את המטוס לכיוון הרצוי (ברוב המקרים גלגל החרטום יזוז יחד עם מייצב הכיוון, אבל כל מטוס הוא מקרה לגופו, ויכול להיות שיש מספר יוצאי דופן).
nose up ו nose down קשורים לקיזוז המטוס.
ידית השליטה במדפים נמצאת במקום אחר בפאנל הקדמי הוא הצידי במטוס (בדר"כ בצידו השמאלי של הקוקפיט, ליד המצערת וידית הורדת כני הנסע).
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 14-01-2005 בשעה 04:46.
|