18-10-2006, 18:19
|
|
|
חבר מתאריך: 05.03.06
הודעות: 910
|
|
תראה, בוא נקבע קודם כל הנחת יסוד- utorrnet מודיע כי הפורט סגור, אז אנחנו יוצאים מהנחה שאכן כך הדבר.
הסיבה שאתה לא יכול להגיע מהמחשב לממשק המודם בדפדפן היא משום שהנתב מחלק לך כתובות שהן בטווח שונה מהכתובת של המודם ואינך יכול לעבור מטווח לטווח.
אתה כותב שאין לך שום תוכנות הגנה במחשב ובכל זאת הפורט איננו פתוח.
השיטה שאני מציע לך לעבוד היא בדרך של שלילה ואני אסביר:
חבר את המחשב ישירות למודם ללא הנתב ובדוק שוב את הפורט:
אם הוא כעת פתוח אז הבעיה היא בנתב ואתה יודע איפה למקד את הטיפול שלך.
אם הפורט עדיין סגור, אתה יודע שהפורט סגור גם ללא קשר לנתב ואז אולי הבעיה היא במודם או לחילופין במחשב.
אם מחשב אחר כן מצליח להפעיל את התוכנה כראוי דרך אותו מודם, אז הבעיה במחשב הראשון.
עכשיו למשל תדע שהבעיה היא במחשב, וכך בכלל לא תצטרך להתעסק עם הנתב והמודם.
זאת השיטה והעיקרון.
אז מה אני מציע בפועל? חבר את המחשב ישירות למודם ובדוק את הפורט שוב.
האם הוא עדיין סגור או פתוח ?
|