לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-08-2006, 19:09
  aescrdni aescrdni אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.01.06
הודעות: 6
מגעיל עזרה?

שלום.
יש לי מספר מחשבים בביתי.
לפני זמן מה, ארעה במחשב (א) תקלה הקשורה לדיסק הקשיח. כדי לבדוק האם הדיסק הקשיח של מחשב (א) נפגם, ניתקתי את הדיסק הקשיח של מחשב (ב) ממנו וחיברתי אותו אל מחשב (א). כך התברר לי שאכן, הדיסק הקשיח של מחשב (א) נפגם. קניתי דיסק קשיח חדש למחשב (א) והחזרתי את הדיסק הקשיח של מחשב (ב) אל מקומו. מחשב (א) פועל כעת באופן תקין, אך במחשב (ב) מופיע, לאחר מספר דקות של שימוש במחשב, ה-BSOD האימתני, המכריח אותי להדליק מחדש את המחשב. אמנם, נראה שהדבר קשור לדיסק הקשיח של מחשב (ב), אך בדקתי אותו וחיבוריו נראים תקינים. הדיסק הקשיח הסורר [של מחשב (ב)] הוא של חברת Maxtor, והוא מדגם 6Y060L0. הוא מחובר אל לוח האם בעזרת חיבור IDE.
האם מישהו יכול לומר לי מהי הבעיה הבדיוק, לאחר שיקרא את פרטים התקלה כפי שהם מופיעים ב-BSOD?
הפרטים הם להלן:
STOP:0X0000008E (0XC0000005, 0XBF84697F, 0XF67E9B54, 0X00000000)
win32k.sys-Address BF84697F base at BF800000, Data Stamp 3d6de5e5.
תודתי הנצחית תהיה נתונה למי שיצליח לעזור לי.
תודה (=
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:31

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר