29-07-2006, 02:50
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 907
|
|
באג ב"באג".
מכתב שנשלח לשירות הלקוחות (יש כזה דבר בכלל?) של "באג" לפני מעל כחודש, ועדיין לא נענה
שלום רב.
ביוני לפני כשנה רכשתי את מתאם ה-Bluetooth של Targus, דגם ACB10.
מאותו היום לא הפסיקו הבעיות. לא משנה כיצד ניסיתי להתקין את המתאם (עפ"י ההוראות המצורפות, עפ"י הצעות שונות של התמיכה הטכנית שלכם וכו'),
הוא פשוט לא פעל (לא זוהה ע"י המחשב כשמוכנס ל-USB).
לאחר כחודשיים חזרתי לחנות עם הבעיה, שלחו את המתאם למעבדה והחליפו לי אותו באחד אחר, דגם זהה כמובן.
הבעיות לא פסקו. אמנם היה שיפור קל, ואף הצלחתי להשתמש במתאם לזמן מועט מרוש,
אך בעיית האי-זיהוי ע"י המחשב המשיכה והמשיכה, עד ששוב הגיעה למצב שהמתאם אינו עובד או מזוהה כלל.
את מס' פעמים שבהן הצלחתי להשתמש בו ולהגשים את מטרתו של המוצר - ניתן לספור על כף יד אחת.
לא ייתכן כי אני רוכש מוצר במיטב כספי (150 ש"ח דאז) ואני צריך "להילחם" איתו כל העת, כאשר כמעט כל הזמן הוא מסרב לפעול כלל, ופשוט תקול. היכן התמורה לכספי? ואיפה האחריות של הרשת כאשר אתם משווקים ומוכרים דגם תקול, שלא ניתן להשתמש בו לייעודו?
מצפה לתשובה בהקדם,
בתודה,
XXX XXXX (השם שמור במערכת)
|